LTOK rinkimuose kritęs M.Marcinkevičius džiaugiasi naujomis pareigomis

Ilgametei Lietuvos tautinio olimpinio komiteto (LTOK) vadovei Dainai Gudzinevičiūtei pirštinę nesėkmingai metęs Mantas Marcinkevičius prezidentu vis dėlto tapo. Tik kitoje organizacijoje.
Mantas Marcinkevičius
Mantas Marcinkevičius / Roberto Riabovo / BNS nuotr.

41-erių buvęs irkluotojas ir triatlono mėgėjas, kaip save pristato sporto vadybininkas, išrinktas naujuoju Lietuvos triatlono federacijos vadovu.

Iki šiol jis šioje federacijoje ėjo viceprezidento pareigas, o aukščiausiame poste pakeis Saulių Batavičių.

„Noriu pasidžiaugti, jog Lietuvos triatlono bendruomenė išreiškė savo palaikymą man vakar vykusiuose rinkimuose“, – pranešė pats M.Marcinkevičius.

Roberto Riabovo / BNS nuotr./Mantas Marcinkevičius
Roberto Riabovo / BNS nuotr./Mantas Marcinkevičius

„Kadangi komandos branduolys iš esmės nesikeičia, tai strateginės gairės, tikslai ir pagrindinės užduotys išlieka nepakitusios nuo praėjusios kadencijos, bet, žinoma, tobulėti visada yra kur – to ir sieksime.

Paminėti galbūt verta tik tai, jog dar daugiau dėmesio skirsime geografinei triatlono plėtrai, jaunųjų talentų ugdymui, darbui su privataus sektoriaus įmonėmis ir valstybės/savivaldybių institucijomis.

Esu įsitikinęs, kad per ketverius metus nuveiksime daug gero dėl visų mūsų bendruomenės narių, vieningai plauksime, minsime ir bėgsime triatlono ritmu“, – feisbuke rašė M.Marcinkevičius.

Priminsime, kad pastaruosius dvejus metus M.Marcinkevičius vadovauja ir Vilniaus sporto centrui, o viceprezidento pareigas dar eina ir šalies irklavimo federacijoje. Taip pat yra vienintelis darbuotojas VšĮ „Triatlono ritmu“.

Prieš dvi savaites vykusiuose LTOK prezidento rinkimuose M.Marcinkevičius 16:48 nusileido 58-erių D.Gudzinevičiūtei, kuri perrinkta jau ketvirtai kadencijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis