„Ne paslaptis, jog po olimpinių žaidynių tiek mane, tiek kitus olimpiadoje pasižymėjusius sportininkus užplūdo kvietimai reklamuoti įvairias prekes ir paslaugas. Vis tik, esu be galo užimtas, todėl net ir norėdamas, negaliu sutikti su kiekvienu pasiūlymu. Tuo tarpu „Alori“ į Lietuvą atvežantys verslininkai gana lengvai mane įtikino“, – sakė Jevgenijus Šuklinas.
Pasak jo, verslininkai tiesiog pasiūlė paragauti limonado, o sprendimas tapti „Alori“ reklaminiu veidu tapo galutiniu jo importuotojams nusprendus dalį lėšų nuo limonado pardavimų Lietuvoje skirti jauniems sportininkams: jų sportinių bazių būklės gerinimui. Šiuo metu svarstoma, kam konkrečiai skirti lėšas.
„Alori“ limonado reklamai tinkantį stilių Jevgenijui padėjo sukurti stilistas Artūras Samoilenka ir „KUKLA BeautyBox“ komanda. „Foto projektai“ specialistų darytos nuotraukos, kuriose Jevgenijus mėgausi limonadu, jau po Naujųjų pasieks leidinių puslapius, internetą bei lauko reklamos vietas.
„Alori“ limonado pagrindas – Zadezeni kalno šaltinio vanduo, kuris išgaunamas toje pačioje Gruzijos teritorijoje kaip ir garsusis „Borjomi“ mineralinis vanduo. Limonadas gaminamas šiais metais atidarytoje „Zadezeni“ gamykloje. Kriaušių, citrinos, tarchūno, vynuogių ir krem sodos skoniai sertifikuoti Prancūzijoje – jame nėra dirbtinių saldiklių, aromato ar skonio stipriklių.