Bet pokštą iškrėtė gamta ir vykdydami maršrutą sklandytojai pateko į nepageidautiną oro srautą, kuris sužlugdė visų pilotų ir organizatorių planus sėkmingai užbaigti aštuntą pratimą. Vienas po kito sklandytuvai buvo priversti tūpti aikštelėse arba įjungti variklius, jei tokius turėjo, ir taip grįžti į Pociūnus.
Tiesa, antradienio nutūpimas aikštelėse ne visiems pilotams baigėsi sėkmingai. Štai šveicaras Markusas Gaumannas neįvertino situacijos ir buvo priverstas nutūpti miške. Nuo tokio nusileidimo sklandytuvas sudužo, laimei, pilotui nieko baisaus nenutiko.
Jam Seinuose (Lenkija) buvo suteikta medicininė pagalba. Pakėlimo metu, avariją patyrė ir italo Thomo Gostero pilotuojamas sklandytuvas. Dėl kol kas neaiškių priežasčių sparnas lietė žemę ir buvo nutraukta sklandytuvo uodega.
Atviroje klasėje aštuntas pratimas pripažintas neįvykusiu, nes 100 km ribos neįveikė nė vienas sklandytuvas, o norint, kad pratimas būtų užskaitytas, reikia, jog bent 25 proc. klasės pilotų įveiktų minėtą ribą.
Užtat 15 m klasėje 100 km ribą įveikė 8 sklandytuvai, o tai daugiau negu 25 proc., todėl šioje klasėje aštuntas pratimas buvo užskaitytas. Sudėtingose sąlygose geriausiai sekėsi vengrui Gyorgyui Gulyasui, kuris nuskrido 126,7 km, antras buvo švedas Gunnaras Axeissonas (115,4 km), trečias – suomis Tapio Touralaas (105,6 km).
Kęstutis Miliūnas ir Gintautas Zubė atitinkamai nuskrido 92,3 ir 90,1 km ir užėmė 10-tą bei 11-tą vietas.
18 m klasėje 100 km ribą įveikė prancūzas Eric Bernard (243,9 km), Mindaugas Žaliukas (118,1) ir Gintautas Butnorius (117,9) bei lenkas Zbigniewas Nieradka (116,9), bet pratimas nebuvo užskaitytas.
Bendroje įskaitoje po 8 pratimų 15 m klasėje lyderiais išlieka prancūzai Christophe'as Ruchas (6405 taškai), Denisas Guerinas (6245) ir Louis Bouderlique'as (6218). G. Zubė yra tryliktas (5602), K. Miliūnas – 21-as (4760). Šioje klasėje varžosi 25 sklandytuvai.
18 m klasėje po septynių pratimų pirmas dvi vietas užima Lenkijos pilotai Karolis Staryszakas (6499) ir Zbigniewas Nieradka (6347). Trečioje vietoje Peteris Eriksenas iš Danijos (6307). M. Žaliukas – dvyliktas (5601), G. Butnorius – dvidešimt pirmas (4873).
Atviroje klasėje po 7 pratimų pirmauja vokietis Markusas Frankas (6250), antrą vietą užima Petras Krejčirikas iš Čekijos (6104), trečią – prancūzas Killianas Walbrou.
Gintaras Drevinskas užima aštuntą vietą (5532), Stasys Skalskis – devynioliktą (3217).
Lietuvos sklandymo federacijos prezidentas ir šių varžybų organizacinio komiteto pirmininkas Vytautas Sabeckis teigia, jog tokio atvejo, kai patyręs sklandytojas patiria avariją pakilimo metu, neprisimena. Komentuodamas sklandytojo iš Šveicarijos atvejį, kai sklandytuvas nutūpė miške, pasakė, jog pilotas smarkiai rizikavo nukreipdamas sklandytuvą virš miško ir, matyt, neįvertinęs galimos rizikos, buvo priverstas tūpti ant medžių viršūnių. Esą sklandytuvas buvo su varikliu, bet greičiausiai nesuveikė, tad teko atlikti avarinį nusileidimą.