Parodė veidą: merginai teko patirti 177 km/val. greičiu atskriejusio kamuoliuko smūgį

Liz McGuire pasidalino trauma, kai per JAV beisbolo lygos rungtynes atskriejęs kamuoliukas pataikė tiesiai į veidą.
Liz McGuire pasidalino nuotraukomis, kaip ji atrodė iškart ir praėjus šiek tiek laiko po to, kai per beisbolo rungtynes patyrė kamuoliuko smūgį į veidą.
Liz McGuire pasidalino nuotraukomis, kaip ji atrodė iškart ir praėjus šiek tiek laiko po to, kai per beisbolo rungtynes patyrė kamuoliuko smūgį į veidą.
Temos: 2 Trauma Beisbolas

Liz McGuire apsilankė JAV beisbolo lygos (MLB) komandos „Toronto Blue Jays“ rungtynėse praėjusią savaitę.

Po jų mergina pasidalino nuotraukomis, kurios apskriejo socialinius tinklus.

Jos įraše buvo dvi nuotraukos – vienoje didelis gumbas, o kitoje – tamsi mėlynė. Nuotraukas peržiūrėjo beveik dešimt milijonų žmonių, sulaukta apie 120 tūkst. patiktukų.

Mergina parašė smagiu stiliumi: „Labas, „Blue Jays“. Mano veidas liko sužalotas beisbolo kamuoliuko, paleisto 110 mylių per valandą greičiu Bo Bichette'o. O aš net negavau kamuoliuko. Užtat likau iki rungtynių pabaigos. Galite padėti merginai kaip nors?“

Po įrašu komentaruose ji parašė, kad teko apsilankyti ligoninėje, kur veidas nuodugniau apžiūrėtas gydytojų.

„Viskas vyko labai greitai. Aš užsižiūrėjau sekundei, taip galėjo nutikti bet kam. Turbūt nebūčiau sustabdžiusio kamuoliuko, net jei būčiau pabandžiusi“, – parašė mergina.

Tuo metu rungtynės tęsėsi, komandos neatkreipė dėmesio į incidentą tribūnose.

L.McGuire nėra vienintelė, kuri buvo sužeista per beisbolo rungtynes. NBC suskaičiavo, kad tarp 2012-2019 metų iš viso per MLB rungtynes tribūnose nukentėjo 808 žiūrovai. O 2018-aisiais 79 metų žiūrovė Linda Goldbloom mirė, kai jai į galvą pataikė kamuoliukas, kuriuo žaidė „Los Angeles Dodgers“ ir „San Diego Padres“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis