2014 04 10

Pokerio milijonierius Antonio Esfandiari Las Vegase į gatves išėjo kaip iliuzionistas

Sėkmingiausias pokerio profesionalas istorijoje, milijono dolerių įpirkos turnyro „Big One for One Drop“ laimėtojas, Antonio Esfandiari, „Mago“ pravardę nešioja ne šiaip sau. Jau seniai žvaigždė domisi ir praktikuoja iliuzijos meną. Pastaruoju metu savo įgūdžiais šioje srityje amerikietis dalinosi su savo gerbėjais ir atsitiktiniais praeiviais Las Vegase.
Antonio Esfandiari rodo triukus
Antonio Esfandiari rodo triukus

„Magija ir iliuzijomis domiuosi nuo vaikystės. Dėl šio pomėgio gavau ir mago pravardę“, – pasakojo A.Esfandiari. Pastaruoju metu pokerio didmeistris buvo kiek apleidęs šį savo pomėgį, tačiau atsirado puiki proga prisiminti įgūdžius.

Prieš kurį laiką pokerio profesionalas gavo pasiūlymą rengti internetinį magijos šou. Šio projekto metu jis atliko eilę triukų tiesiog Las Vegaso gatvėse, stebint atsitiktiniams praeiviams.

„Geriausia šio meno dalis tai stebėti žmonių, kuriems rodai triukus, reakcijas. Nuostabos šūksniai, aplodismentai ir pasimetusios šypsenos, tai geriausias įvertinimas iliuzionistui“, – vienoje šou dalių pasakojo herojus.

Paklaustas ar rankų miklumas praverčia prie pokerio stalo A.Esfandiari atsakė: „Magijos triukai skirti džiuginti žiūrovą, tuo tarpu prie pokerio stalo tai būtų sukčiavimas. Niekuomet nė nesvarsčiau galimybės jokiais būdais sukčiauti žaidime“. 

Interneto šou „Strip Magic“ pirmąjį sezoną, kuriame išgirsite ir daugiau A.Esfandiari pasisakymų tiek iliuzijos meno, tiek pokerio temomis, o taip pat išvysite ne vieną įspūdingą triuką, rasite specialiai tam sukurtame „Youtube“ puslapio kanale.

Norite pirmieji sužinoti svarbiausias pokerio pasaulio naujienas? Prisijunkite prie mūsų socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Twitter“ – „15min Pokeris“ ir @Pokeris15min

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos