2013 05 24

Šeškinėje – BMX Dirt treniruočių parkas, jį panoro išbandyti ir Vilma Rimšaitė

Ketvirtadienį startavusiu jaunimo sportinį aktyvumą skatinančiu „Red Bull Backyard Digger“ projektu susidomėjo ir tarptautinėse BMX kroso varžybose Lietuvai atstovaujanti atletė Vilma Rimšaitė. Projekto metu Vilniuje Šeškinės stadiono pievoje bus pastatytas BMX Dirt treniruočių parkas, kurį išbandyti panoro ir V. Rimšaitė.
Naujas parkas Šeškinėje
Naujasis parkas Šeškinėje
Temos: 2 Parkas BMX

„BMX kroso ir treilų specifika gerokai skiriasi, tačiau naujai statomas parkas gali tapti neatsiejama mano treniruočių dalimi, mat iki šiol Lietuvoje nebuvo profesionalaus Dirt parko, kur galėčiau tobulinti įgūdžius“, – pasakojo atletė.

Red Bull nuotr./Vilma Rimaaitė
Red Bull nuotr./Vilma Rimšaitė

Ketvirtadienį nuo ankstaus ryto Šeškinės stadiono pievoje plušo ne tik vietos BMX sporto entuziastai, bet ir profesionalus „Red Bull“ atletas Panagiotis  Manaras, atvykęs į Lietuvą pasidalinti savo žiniomis.

„Nusimato tikrai intensyvaus darbo dienos, kadangi turime pastatyti parką nuo nulio. Džiaugiuosi matydamas tiek užsidegusių jaunų sportininkų, tikiuosi, kad visi drauge galėsime pasidžiaugti ir puikiu savo darbo rezultatu“, – tikino Panagiotis.

Sekmadienį, gegužės 26 d., naujai pastatytame parke bus organizuojamos nedidelės varžybos, kuriose savo jėgas panoro išbandyti ir V.Rimšaitė.

Jau kitą savaitę, gegužės 29 d., BMX Dirt parko statybų projektas persikels į Kauno Nemuno salą, kur laikinosios sostinės mažųjų dviračių entuziastai turės galimybę pasistatyti parką sau. Kaune vietos atletams talkins vienas populiariausių „Red Bull“ BMX atletų – Sergio Layos.

Red Bull nuotr./Naujas parkas `eakinėje
Red Bull nuotr./Naujas parkas Šeškinėje
Red Bull nuotr./Naujas parkas `eakinėje
Red Bull nuotr./Naujas parkas Šeškinėje

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis