07 18

Supa pasaulio kanalai ir filmų kūrėjai: „Užsienyje ji populiaresnė nei Lietuvoje“

Lietuvos olimpinėje rinktinėje yra du pasaulio rekordininkai, tačiau prieš Paryžiaus olimpines žaidynes tarp joms besirengiančių atletų ne disko metikas Mykolas Alekna ar plaukikė Rūta Meilutytė, o breiko šokėja Dominika Banevič sulaukia daugiausiai užsienio kanalų dėmesio.
Dominika Banevič
Dominika Banevič / Skirmanto Lisausko / BNS nuotr.

Dominika Banevič yra jauniausia ir smulkiausia mūsų olimpinės delegacijos narė, bet 17-metės breiko šokėjos žvaigždė dega ryškiausiai prieš pasaulinius kino ir vaizdo kūrėjų objektyvus.

Kai Lietuvos tautinio olimpinio komiteto atstovė spaudai Patricija Užienė užsiminė apie tai, kad daugiausiai užklausų dėl interviu gaunama būtent dėl mūsų šalies breiko šokėjos, 15min pasidomėjo plačiau apie augantį dėmesį Nickai.

Skirmanto Lisausko / BNS nuotr./Dominika Banevič
Skirmanto Lisausko / BNS nuotr./Dominika Banevič

Vien Lietuvoje du skirtingi filmų kūrėjai kaupia medžiagą apie breiko šokėją, pernai pripažintą geriausia Lietuvos metų sportininke, kai ji laimėjo pasaulio ir Europos čempionatų auksą.

Šokėjos įvairiais reikalais, tarp jų ir vadyba, besirūpinanti mama Alina Banevič geriausiai jaučia, kaip užklausų skaičius auga, o jai tenka būti ir skėčiu, ir filtru saugant dukrą bei jos laiką.

„Įdėmiai peržiūriu, kam leisti, o kam ne, nes viskas pereina per mane, – sakė A.Banevič. – Šiaip stengiamės bendrauti su pasauliu, kartais užtenka 10-15 minučių, dabar yra Zoom, kitos priemonės, o kartais atsakome raštu.

Žinoma, tai papildomas krūvis Nickai, nes klausimų būna visokių, net ir provokuojančių. Bet stengiamės visiems skirti dėmesio.

Smagu, kad domisi. Norime, kad mus žinotų.“

Skirmanto Lisausko / BNS nuotr./Alina Banevič ir Dominika Banevič
Skirmanto Lisausko / BNS nuotr./Alina Banevič ir Dominika Banevič

Ji jau buvo minėjusi, kad per varžybas užsienyje breiko čempionę apsupa didesnės populiarumo bangos nei Lietuvoje, o pastaruoju metu dėmesys sklinda iš įvairių žemynų žiniasklaidos kanalų.

„Turbūt visi, – paklausta, kurie kanalai kreipėsi dėl interviu, šyptelėjo A.Banevič. – Sunku net išskirti, nes jų labai daug. Švedija, Vokietija… visų neišvardysiu.

Užsienyje ji populiaresnė nei Lietuvoje, taip buvo nuo pat pirmos dienos. Japonijoje labai ją gerbia. Kartu ir rodo didžiausią dėmesį, kurį ypač pajutome, kai Nicka ten buvo parodomosiose varžybose ir jas laimėjo. Domisi viskuo. Pavyzdžiui, japonai filmavo ir ypač domėjosi, kai po varžybų ištiesiau Nickai becukrių vyšninių guminukų, nes šiaip ji nevalgo nieko saldaus. Japonai visi klausinėjo, kas tai yra.

JAV irgi daug dėmesio sulaukiame.“

Suprasti akimirksniu

  • „Independent“ taip pristato breiką ir jo favoritus Paryžiuje:
  • Bronkso rajone 1970-aisiais užgimęs breikas išpopuliarėjo įvairiose pasaulio šalyse pastaraisiais metais ir debiutuos Paryžiaus olimpinėse žaidynėse po to, kai sėkmingai pristatė per olimpines jaunimo žaidynes 2018 m. Argentinoje.
  • Paryžiuje varžysis 16 vyrų ir 16 moterų, o po visų pasirodymų seks ketvirtfinalis, pusfinalis ir finalinės kovos dėl medalių. Kiekviename etape vienas prieš vieną kovojama dėl dviejų pergalių, kiekvienam sportininkui suteikiant po vieną minutę pasirodymui.
  • Devynių teisėjų komisija atletus vertina pagal šešis kriterijus: kūrybingumą, asmenybę, techniką, judesių įvairovę, artistiškumą ir muzikalumą. Svarbesni laikomi artistiškumo ir kūrybingumo elementai (60 proc.), o kiti kriterijai sudaro 40 proc. bendro įvertinimo.
  • Anot „Independent“, vyrų varžybose favoritu laikomas amerikietis Victoras Montalvo, o moterų lietuvė Dominika Banevič bei amerikietės Sunny Choi ir Logan Edra.

Darbo ėmėsi žinomas režisierius, bet jis nėra pirmas

JAV gimęs režisierius Marius Markevičius šiuo metu yra Vilniuje, kur su

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis