Į varžybas susirinko apie 60 dalyvių ne tik iš Lietuvos kaimyninių Latvijos, Estijos, Lenkijos, bet ir iš Rusijos bei Prancūzijos. Sportininkai rungėsi burlenčių „Formula“ ir „Raceboard“ klasėse, taip pat jėgos aitvarų „Kiteboard Race“ lenktynėse.
Pirmąją varžybų dieną organizatoriai ir dalyviai džiaugėsi idealiomis varžybų sąlygomis – pirmojo starto metu pūtęs 5-6 m/s šiaurės, šiaurės vakarų vėjas vėliau sustiprėjo iki 7 m/s ir laikėsi praktiškai stabilus. Tokio stiprumo vėjas yra tinkamiausias sportininkams, nes leidžia maksimaliai atskleisti savo meistriškumą.
Prasidedant antrajai varžybų dienai sąlygos taip pat buvo geros – pirmojo starto metu pūtė 8-10 m/s šiaurės rytų krypties vėjas. Tiesa, vėliau nurimo iki 5-6 m/s.
Antrosios dienos pradžioje burlenčių „Formula“ klasėje užtikrintai pirmavo geriausiu Pabaltijo burlentininku tituluojamas latvis Janis Preiss.
„Raceboard“ klasėje pirmasis buvo Darius Daraška, o jėgos aitvarų „Kiteboard Race“ klasės lyderis – Ivanas Dorinas. Vis dėlto, prognozuoti rungtynių baigtį ir įvardinti lyderius dar anksti – kasdien planuojama po 4 startus, kurių rezultatai bus sumuojami paskutinę varžybų dieną.
„Burlenčių klasėse yra aiškūs lyderiai, bet jėgos aitvarų sportininkai kovėsi labai smarkiai, ypatingai pirmas trejetukas (Ivan Doronin, Viktoras Šeputa, Ranno Rummas). Matyti, kad pirmieji trys yra patyrę ir plaukia labai arti vienas kito. Gali būti, kad ir mūsų V.Šeputa užlips ant kulnų lyderiui“, – pasakojo vienas iš varžybų teisėjų Mindaugas Čirvinskas.
„Neilpryde Baltic Cup“ varžybos šiemet įgavo ypatingą svarbą, nes pirmą Lietuvos burlenčių sporto istorijoje buvo pripažintos Europos burlenčių Formulės klasės etapu („Formula Windsurfing European Cup“).
Tris dienas vyksiančių varžybų taškai įtraukiami skaičiuojant pasaulinį „Formula Windsurfing“ buriuotojų reitingą. Jėgos aitvarų sportininkų iškovoti balai taip pat užskaitomi reitinguojant geriausius pasaulio jėgos aitvarų sportininkus.