Tam tikri pavyzdžiai rodo, jog mokesčių inspekcija lėšas, gautas iš lošimo veiklos, pokerio žaidėjų sąskaitose gali vertinti gana įvairiai, pavyzdžiui, lošėjams pritaikyti nepalankiausią apmokestinimo režimą – 15 proc. tarifu apmokestinti visas laimėtas sumas bei apskaičiuoti baudas ir delspinigius už laiku nesumokėtus mokesčius.
Advokatų kontoros SORAINEN Mokesčių ir muitų praktikos grupės vadovės Saulės Dagilytės teigimu, akivaizdu, kad mokestinis traktavimas nėra ir negali būti vienareikšmis: yra bent keli būdai, kuriais remiantis pokerio žaidėjams apskaičiuojama mokesčio suma. Nuo tinkamo mokestinio režimo parinkimo priklauso ne tik įpirkų ir kitų su lošimų veikla susijusių išlaidų atskaitymo iš apmokestinamosios sumos galimybė, bet ir palankesnio veiklos apmokestinimo taikymas žaidėjams, reguliariai laimintiems stambias sumas.
Kaip teigia S.Dagilytė, tinkamai ir laiku apskaičiuoti mokesčiai padėtų ne tik išvengti anksčiau ar vėliau galimai kilsiančių problemų su mokesčių inspekcija, bet ir leistų sutaupyti nemažas pinigų sumas (ypač pastovias pajamas iš lošimų veiklos gaunantiems asmenims).
Galiausiai – piniginių laimėjimų į Lietuvos bankuose atidarytas sąskaitas nepervedimas nereiškia, jog mokesčių administratoriui užkertamas kelias surinkti informaciją apie laimėtas pinigų sumas. Kadangi visos pasaulinės Lietuvos piliečio ar nuolatinio gyventojo pajamos (nors ir su tam tikromis išimtimis) apmokestinamos Lietuvoje, mokesčių administratorius yra sudaręs ne vieną tarpvalstybinę sutartį ar tarpinstitucinį susitarimą, kurio pagalba informacija mokesčių administratoriui yra lengvai prieinama.