2018 08 20

Ugnė Chmeliauskaitė: „Kam eiti į aikštę, jei nesitiki laimėti?“

Lietuvos moterų žolės riedulio rinktinės, antradienį Vilniuje pradėsiančios 2018 metų „Hockey Series“ turnyrą (pirmasis atrankos į Tokijo olimpines žaidynes etapas) saugė Ugnė Chmeliauskaitė teigia, kad komanda varžyboms pasirengė gerai.
Ugnė Chmeliauskaitė
Ugnė Chmeliauskaitė / nuotr. Alfredo Pliadžio
Temos: 1 Žolės riedulys

„Nuotaika – kovinga, komanda – pasiruošusi, – sakė iš Širvintų kilusi riedulininkė. – Laukia 4 rungtynės, visos bus labai sunkios, bet esame nusiteikusios kovoti. Norime patekti į kitą etapą, todėl turime laimėti mažiausiai dvejas rungtynes.“

Turnyrą Vilniaus Žemynos gimnazijos žolės riedulio stadione (Čiobiškio g. 16) lietuvaitės pradės antradienį 19 val. rungtynėmis su Ukrainos nacionaline komanda.

„Tai yra nuolatinės mūsų varžovės, kurios, tiesa, pastaruoju metu žaidė aukštesniame lygyje. Vis dėlto mes labai gerai pažįstame šią komandą, jų trenerę, todėl, manau, treneriai parengs gerą žaidimo planą, kaip su jomis kovoti“, – svarstė U.Chmeliauskaitė.

Vėliau Lietuvos rinktinės laukia susitikimai su Čekijos (rugpjūčio 23 d., 19 val.), Turkijos (rugpjūčio 25 d., 17 val.) ir Velso (rugpjūčio 26 d., 16 val.) ekipomis.

„Tikimės įveikti visas varžoves. Kam eiti į aikštę, jei nesitiki laimėti? Mūsų tikslas – laimėti visas ketverias rungtynes“, – ambicingai pareiškė U.Chmeliauskaitė.

Moterų „Hockey Series“ pirmojo etapo turnyrai taip pat jau įvyko arba dar vyks Meksikoje, Singapūre, Pancūzijoje, Vanuatu ir Čilėje, o vyrų – Meskikoje, Singapūre, Kroatijoje, Vanuatu, Lenkijoje, Portugalijoje, Čilėje ir Pakistane.

Iš pirmojo etapo turnyrų 15 komandų pateks į 3 finalinius turnyrus, kuriuose dalyvaus po 8 komandas. Finaliniuose turnyruose bus kovojame dėl kelialapių į olimpinius atrankos turnyrus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis