2023 10 04

Už senas nuodėmes – didžiulė sąskaita Rusijai

Rusijos antidopingo agentūra privalės sumokėti didelę sumą.
Antidopingo specialistai išgąsdino būrį Rusijos lengvaatlečių.
Antidopingo agentūra / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

273 milijonai rublių – apie 2,6 mln. eurų. Tokią baudą turės sumokėti Rusijos antidopingo agentūra (RUSADA) Pasaulio antidopingo agentūrai (WADA).

Apie tai rašo keli šaltiniai, tarp jų ir vedomosti.ru.

Rugsėjo 22 dieną WADA vykdomasis komitetas pabrėžė, kad rusų agentūra vis dar nėra įvykdžiusi WADA antidopingo reikalavimų.

WADA dar prieš metus nustatė pažeidimus Rusijos antidopingo agentūros, o klaidos nebuvo ištaisytos.

„Mokėjimai yra ilgiausia ir sudėtingiausia proceso dalis, nes ne visos sumos buvo paskelbtos. Jų skaičiai auga diena iš dienos, bet mes gavome papildomą rėmimą iš Finansų ministerijos. Bet RUSADA sumokėjo visas būtinas sumas. Bendra suma – 273 milijonai WADA“, – tvirtino RUSADA vadovė Veronika Loginova, anot „Vedomosti“.

„Scanpix“ nuotr./Tarptautinė antidopingo agentūra buvo išskirtinai įspėjusi atletus dėl pavojaus, kurį sukelia GW501560.
„Scanpix“ nuotr./Tarptautinė antidopingo agentūra buvo išskirtinai įspėjusi atletus dėl pavojaus, kurį sukelia GW501560.

WADA dar 2019 metų gruodį paskelbė, kad RUSADA pažeidė pasaulines antidopingo organizacijos taisykles.

Tuo metu Rusijos sporto krėtė dopingo skandalai ir paaiškėjo, kad Maskvos antidopingo laboratorija atliko tam tikras duomenų manipuliacijas.

WADA siūlė diskvalifikuoti Rusijos sportininkus ketveriems metams, o Sporto Arbitražas sumažino bausmę iki iki dvejų metų.

Rusijos įstatymuose antidopingo taisyklių iš viso nėra.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis