Skelbiama, jog per ketverius metus, nuo 2007-ųjų, „Yankees“ klubo prekės ženklo vertė išaugo net 57 proc. ir dabar siekia 340 mln. JAV dolerių. Įspūdingo augimo nesustabdė ir finansų krizė JAV, tačiau „Manchester United“ (269 mln. JAV dolerių) į antrąją vietą nustūmė ne tai.
„Jeigu JAV dolerio ir Didžiosios Britanijos svaro sterlingo santykis būtų toks pats, kaip 2007-aisiais, „Manchester United“ ir toliau būtų vertingiausias pasaulio sporto klubo prekės ženklas“, – pažymėjo „Forbes“ redaktorius Michaelis Ozanianas.
„Forbes“ sudarytame vertingiausių pasaulio sporto klubų prekės ženklų sąraše trečią vietą užima Madrido „Real“ (264 mln. JAV dolerių), o UEFA Čempionų lygos nugalėtoja ir Ispanijos čempionė „Barcelona“ (172 mln. JAV dolerių) tenkinasi septintąja pozicija.
Pirmajame dešimtuke iš viso yra šeši futbolo, du amerikietiškojo futbolo ir du beisbolo klubai.
Vertingiausi pasaulio sporto klubų prekės ženklai | ||||
Vieta | Klubas | Šalis | Sporto šaka | Vertė (JAV doleriais) |
1 | Niujorko „Yankees“ | JAV | Beisbolas | 340 mln. |
2 | „Manchester United“ | Anglija | Futbolas | 269 mln. |
3 | Madrido „Real“ | Ispanija | Futbolas | 264 mln. |
4 | Dalaso „Cowboys“ | JAV | Amerikietiškasis futbolas | 193 mln. |
5 | Miuncheno „Bayern“ | Vokietija | Futbolas | 179 mln. |
6 | Bostono „Red Sox“ | JAV | Beisbolas | 173 mln. |
7 | „Barcelona“ | Ispanija | Futbolas | 172 mln. |
8 | Londono „Arsenal“ | Anglija | Futbolas | 158 mln. |
9 | „AC Milan“ | Italija | Futbolas | 147 mln. |
10 | „New England Patriots“ | JAV | Amerikietiškasis futbolas | 146 mln. |