Ypatingos dovanos olimpiniams čempionams: įteikė auksinius automobilius

Švedijai aukso medalius iš Paryžiaus olimpinių žaidynių parvežę sportininkai sulaukė ypatingų dovanų – aukso spalvos elektrinių automobilių.

Šuolio su kartimi olimpinio čempiono titulą apgynęs ir jau devintą kartą pasaulio rekordą pagerinęs Armandas Duplantis bei 50 ir 100 m plaukimo laisvuoju stiliumi rungtis laimėjusi Sarah Sjostrom buvo apdovanoti juos remiančio elektromobilių gamintojo.

Dovanos jiems buvo įteiktos praėjus kelioms savaitėms po pasirodymų Paryžiuje, sportininkams sugrįžus į Stokholmą po atostogų.

„Vairuodamas tokį automobilį nepasislėpsi, bet tai smagus ir šaunus gestas“, – džiaugėsi A.Duplantis.

Abu automobiliai buvo paženklinti specialiai šiai progai. Ant šuolininko su kartimi transporto priemonės užrašyta „WR 6.25“, referuojant į pasaulio rekordą, o ant plaukikės – „50 & 100m freestyle“. Ant aukso spalva nudažytų automobilių užrašyti ir sportininkų vardai.

Panašias, tik gal mažiau prabangias, dovanas iš šio rėmėjo švedai buvo gavę ir anksčiau.

„Natūralu, kad važinėsime su auksiniais gražiais automobiliais“, – atsiimdama dovaną šypsojosi jau tris olimpinius aukso medalius iškovojusi S.Sjostrom.

„Nusipelnėme jų“, – pridūrė A.Duplantis.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Armandas Duplantis
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Armandas Duplantis

Primename, kad automobilį dovanų grįžusi iš Paryžiaus gavo ir olimpinė vicečempionė Dominika Banevič. Lietuvos breiko šokėją apdovanojo Lietuvos golfo bendruomenė.

Anksčiau automobilius iš Lietuvos tautinio olimpinio komiteto (LTOK) rėmėjų gaudavo visi šalies olimpiniai prizininkai, bet nuo šių metų tokios praktikos nebėra.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis