UFC kovotoja Ronda Rousey: „Kovos menai neskatina smurto“

UFC moterų kovų žvaigždė Ronda Rousey mano, kad kovos menai neskatina smurto. Priešingai, anot kovotojos, tai pati „tyriausia“ smurto forma, leidžianti žmonėms išsikrauti ir nenaudoti smurto kitur. Tai R.Rousey sako naujame dokumentiniame filme apie UFC.
Ronda Rousey – Holly Holm
Ronda Rousey / „Scanpix“ nuotr.

Rugsėjo 29-ąją dieną viešumoje pasirodys naujas dokumentinis filmas „The Hurt Business: A Deeper Look at MMA“, kuriame vieną pagrindinių vaidmenų atlieka buvusi UFC čempionė R.Rousey.

29-erių metų kovinio sporto žvaigždė filme kalba apie ringe demonstruojamą smurtą.

„Daugelis žmonių, kurie nieko neišmano apie MMA, galvoja, kad tai skatina smurtą, kai tuo tarpu tai yra pati atsakingiausia smurto forma. Kautis yra vienas žmogaus instinktų, tad bandymas tai užgniaužti ir gyventi burbule paskatina visus tuos smurto protrūkius ir įvairius šaudymus kino teatruose.

Manau, kad smurto visuomenėje būtų kur kas mažiau, jei visi tie žmonės turėtų kur išlieti savyje susikaupusią agresiją“, – filme teigia R.Rousey.

Vos vieną kovą iš trylikos per savo UFC karjerą pralaimėjusi R.Rousey anksčiau buvo dziudo kovotoja. 2008 metų Pekino olimpinėse žaidynėse ji iškovojo bronzą svorio kategorijoje iki 70 kg.

2012 m. ji tapo pirmąja moterimi, pasirašiusią sutartį su UFC.

„Kovinis sportas nėra smurtas vien dėl smurto. Žodis menai čia nėra atsiradęs netyčia. Taip, ringe aš kovoju, bet iš tiesų aš stengiuosi pergudrauti savo priešininkę. Tai lyg dėlionė, kurią reikia išspręsti.

Aš ringe ne tiesiog švaistaus kumščiais ir tada kilnoju svorius, kad galėčiau švaistytis su didesne jėga. Šis sportas yra kur kas labiau paremtas taktika ir psichologija nei daugelis mano. Tai yra pats gražiausias sportas pasaulyje“, – kalbėjo R.Rousey.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis