Anot Airinės, automobilio pasirinkimas nebuvo spontaniškas, tai buvo labai apgalvotas žingsnis.
„Pernai lapkritį pardaviau savo seną automobilį. Turėjau daug laiko išbandyti labai įvairių gamintojų automobilius. Atėjo eilė ir „Mazdos“ prekės ženklui. Pabandžiau CX-5 ir likau labai nustebusi, automobilis įstrigo į širdį, kitų bandyti nebenorėjau. Visureigį „Mazda CX-5“ bandžiau ne tik aš, bet ir mano artimieji. Jie, kaip ir aš, liko sužavėti. Tad automobilį rinkausi tikrai ne pagal spalvą“, – sakė A.Palšytė.
„Inchcape Motors“ rinkodaros vadovės Justės Šataitės teigimu, Airinei pasirinkus „Mazda CX-5“, kilo idėja pasiūlyti jai tapti „Mazdos“ ambasadore. „Airinė ir jos gyvenimo būdas puikiai dera su sportišku, dinamišku, erdviu bei komfortišku miesto visureigiu CX-5 bei „Mazdos“ prekės ženklo deklaruojamomis vertybėmis“, – teigė J.Šataitė.
„Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė kol kas neatskleidė su Airine planuojamos kampanijos detalių, tačiau žadėjo, kad tiek sportininkės, tiek „Mazdos“ gerbėjai jau šį rudenį gali tikėtis staigmenų.