Bėgikas A.Sorokinas tapo klubo „Cosma“ komandos nariu: „Tai – didelė atsakomybė“

„Šiek tiek jaudinuosi“, – prisipažino ultra bėgikas, pasaulio 24 valandų bėgimo rekordininkas Aleksandras Sorokinas, spausdamas skambučio mygtuką prie sporto klubo „Cosma“ būstinės durų.
„Cosma“ vadovas Martas Skrabulis ir Aleksandras Sorokinas pasirašė sutartį,
„Cosma“ vadovas Martas Skrabulis ir Aleksandras Sorokinas pasirašė sutartį,

„Tai svarbus žingsnis mano karjeroje, – padėjęs parašą ant sutarties sakė pasaulio čempionas bei rekordininkas A.Sorokinas. – Tapau didelės ir stiprios šeimos dalimi, kuri visada padeda, palaiko ir motyvuoja. Esu dėkingas už pasitikėjimą ir tikėjimą manimi. „Cosma“ vardas ant mano marškinėlių – tai didelė atsakomybė ir įsipareigojimas nenuvilti ne tik klubo, bet ir gerbėjų bei, žinoma, savęs.“

Po sutarties pasirašymo A.Sorokinas papasakojo apie savo kitų metų planus. Sausio mėnesį ultramaratonininkas rengiasi dalyvauti Izraelyje organizuojamose „Spartanion“ 12 valandų bėgimo varžybose.

„Gyvename laikais, kuomet planuoti sunku. Svarbiausia, kad dėl pandemijos varžybos nebūtų atšauktos. Pasirengimą joms jau esu pradėjęs. Tikslas? Norėčiau pagerinti 12 valandų bėgimo pasaulio rekordą, bet žiūrėsime, kaip viskas susiklostys“, – kiek kuklinosi A.Sorokinas.

Priminsime, kad keturiasdešimtmečiui vilniečiui priklauso pasaulio 24 valandų bėgimo pasaulio rekordas (309,399 km), pasaulio 100 mylių (160.93 km) bėgimo pasaulio rekordas (11 val. 14 min. ir 56 sek.) bei pasaulio 12 valandų bėgimo rekordas (170,309 km).

„Aš nieko negaliu padaryti – man tiesiog patinka gerinti rekordus“, – nusijuokė A.Sorokinas.

Kitų metų rudenį ultra bėgikas ketina startuoti ir Europos 24 valandų bėgimo čempionate.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis