Nežmoniškos ištvermės reikalaujančiose lenktynėse Aidas Ardzijauskas – ketvirtas

Monake vykstančiose ištvermės reikalaujančiose lenktynėse lietuvis Aidas Ardzijauskas kol kas užima ketvirtąją vietą.
Aidas Ardzijauskas
Aidas Ardzijauskas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Lietuvos laiku 15 val. šį šeštadienį Monake startavo prestižinis, labdaringas 8 parų bėgimas.

Per 11 valandų ir 15 minučių lietuvis įveikė 94 km ir užima ketvirtąją vietą. Iš viso bėgime dalyvauja 40 sportininkų.

VIDEO: Ultramaratonininkas Aidas Ardzijauskas dalyvaus 8 parų bėgime Monake

Lietuvos ugniagesys, ultramaratonininkas Aidas Ardzijauskas į Monaką išvyko likus dviem dienoms iki starto. Bėgimui „No finish line“ jis ruošėsi itin kruopščiai. Ir neslepia turįs tikslą pagerinti 6 parų bėgimo rekordą (fiksuojami net keleto distancijų rekordai, ne tik 8 parų). Jei taip nutiktų, kitą penktadienį Monake suskambėtų Lietuvos himnas.

Net ir savo malonumui bėgiojančiam žmogui sunku suvokti, ką reiškia bėgti aštuonias paras beveik be pertraukos. Dvi valandos per parą – tiek miego yra suplanavęs Aidas Ardzijauskas varžybose Monake. 

VIDEO: Ultramaratonininkas Aidas Ardzijauskas išlydėtas į 8 parų bėgimą Monake

6 parų bėgimo pasaulio rekordas yra apie 1050 kilometrų, aštuonių parų rekordui pasiekti tektų įveikti maždaug 1300. A.Ardzijauskas tikisi kažkurį rekordą pagerinti. Viskas susiveda į pasitikėjimą savimi – teigė bėgikas.

„Kalbant vidurkiais, kad tai įvyktų, reiktų per parą įveikti 167–187 kilometrus. Tada galima galvoti apie rekordus. Aš šioje rungtyje esu žalias, tik antrasis man startas – reikia pasitikrinti, ar pirmasis startas nebūtų atsitiktinumas. Tačiau į pirmą bėgimą važiavau su mintimi, kad laimėsiu. Dabar irgi tokios pačios mintys – kai esi drąsus, varžovai irgi prisibijo“, – kalbėjo A.Ardzijauskas.

VIDEO: Aidas Ardzijauskas ruošiasi 8 parų bėgimui Monake

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis