Populiarūs bėgimai – grožio paradėlis
Lietuvoje rengiami maratonai ir pusmaratoniai ne visada būna sutelkiami į bėgimą.
„Žmonės per daug gilinasi į geresnius sportinius batelius, kuriuos mato reklamose. Juk viskas yra žmogaus valioje ir mintyse. Žmonės tai pamiršta. Usainas Boltas reklamuoja kažkokius batelius ir man tai nekelia emocijų, nes žinau, kad jis ir be jų gerai prabėgs. Esminis dalykas yra darbas, o ne bateliai“, – masiškai bėgti pradėjusių entuziastų požiūrį apibūdina V.Žlabys.
Dabar man 43-eji ir smagu girdėti, kai kažkas sako, kad mano figūra atrodo kaip 20-metės. Džiaugsmelis yra.
D.Bičkūnienė taip pat pastebi rinkodaros pavergtų jaunųjų bėgikų įpročius: „Ką tik pradėjęs bėgioti žmogus pradeda „postinti“ „Edomondo“, kad jis nubėgo 3 kilometrus. Man tokie mados dalykai visai nerūpi. Neseniai vykęs „Nike“ bėgimas irgi labiau priminė grožio paradėlį, o ne bėgimą. Galbūt jauniems žmonėms reikia pro tai praeiti.“
Tiesa, moteris pripažįsta, kad dešimt metų intensyviai trukęs bėgiojimas šiandien leidžia džiaugtis jaunatviška išvaizda: „Kai man buvo 30 metų, turėjau du vaikus pametinukus. Treji metai man buvo apibrėžti tam tikrose ribose ir tai buvo juodas iššūkis. Bėgimas man padėjo ištverti. Taip atradau save. Dabar man 43-eji ir smagu girdėti, kai kažkas sako, kad mano figūra atrodo kaip 20-metės. Džiaugsmelis yra. Tai palaiko gerą nuotaiką ir savijautą.“