2023 01 18

Aistruolių šėlsmas tribūnose įpykdė Kanados tenisininką: „Užsičiaupkit!“

Kanados tenisininkas Denisas Šapovalovas (ATP-22) nebeištvėrė jį siutinusių nuolatinių šūksnių iš publikos ir žiūrovams patarė „užsičiaupti“.
Denisas Šapovalovas
Denisas Šapovalovas / „Scanpix“ nuotr.

23-ejų talentingasis kanadietis D.Šapovalovas negarsėja kaip paties ramiausio būdo tenisininkas, karštais aikštelėse pasielgiantis karštakošiškai.

22-ą vietą pasauliniame ATP reitinge užimantis kairiarankis žaidėjas jau nebe pirmą kartą sykį įsivelia į konfliktus su publika, o šįkart jam užkliuvo žiūrovų elgesys antrojo „Australian Open“ turnyro etape.

Pirmajame sete prieš japoną Taro Danielį (ATP-94) atsilikinėdamas rezultatu 2:3 ir 0:40 kanadietis prarado savitvardą dėl nuolatinių jį trikdžiusių šūksnių iš tribūnų ir situaciją bandė paaiškinti bokštelio teisėjai.

„Jų riksmai peržengia ribą ir yra tikrai perdėti. Žiūrovai tikrai neturėtų taip daryti. Jie išgėrė per daug alaus ir dabar kvailioja, ar suprantate mane?“, – arbitrei skundėsi Šapovalovas.

Panašu, kad toks tenisininko poelgis tik dar labiau paaštrino situaciją, o įsiaudrinę sirgaliai sustoti net neketino.

„Užsičiaupkit“, – tuomet rėžė „Shapo“ pravardę turintis vienas geriausių Kanados tenisininkų.

Visgi didelės žalos D.Šapovalovo žaidimui šis kivirčas nepadarė. Jau netrukus jis išsaugojo visus tris break point'us, o pirmąjį setą uždarė laimėdamas keturis geimus paeiliui.

Pergalę jis iškovojo užtikrinta persvara 6:3, 7:6(5), 7:5.

Per dar ganėtinai trumpą kanadiečio karjerą ATP ture galima rasti ir daugiau panašių incidentų. Štai praėjusiais metais „Masters“ turnyre Romoje jis nepabūgo vietinės publikos, palaikiusios italą, o tuomet pasitelkė ir necenzūrinę leksiką.

Trečiajame „Australian Open“ pirmenybių etape D.Šapovalovas rungsis su lenku Hubertu Hurkaču (ATP-11).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis