Geriausiems Lietuvos tenisininkams – 166 tūkst. eurų parama

Lietuvos teniso sąjunga (LTS) ir jos partneriai geriausiems šalies tenisininkams šiame sezone skyrė daugiau nei 166 tūkst. eurų paramą. Ji atiteko Lietuvos teniso rinktinių lyderiams Viliui Gaubui, Edui Butvilui, Ričardui Berankiui, Justinai Mikulskytei, Klaudijai Bubelytei ir Patricijai Paukštytei.
Vilius Gaubas
Vilius Gaubas / Sauliaus Čirbos nuotr.

Didžiąją dalį lėšų šiai paramai skyrė bendrovė „Darnu Group“, taip pat prisidėjo įmonės „Orion“, „Summus Capital“ ir SEB bankas.

„Privačių rėmėjų parama geriausiems mūsų tenisininkams šiame sezone beveik du kartus viršijo sumą, kurią Lietuvos teniso sąjunga per programinį finansavimą gavo iš Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos. Tai yra akivaizdus įrodymas, kad tenisas Lietuvoje iš esmės laikosi privačių rėmėjų dėka. Už tai jiems noriu labai padėkoti“, – sako LTS prezidentas Ramūnas Grušas.

Anot jo, paramos sulaukę sportininkai už ją įsipareigoja atstovauti šaliai teniso komandiniuose pasaulio čempionatuose – Daviso taurės ir Billie Jean King taurės varžybose.

„Mūsų pagrindinis tikslas – geriausiems Lietuvos tenisininkams sudaryti kuo geresnes sąlygas ruoštis kovoms ATP, WTA ir ITF turnyruose. Niekas nesuabejos, kad profesionalus tenisas yra labai brangi sporto šaka. Suprantu, kad ši parama nepadengia visų sezono kaštų, tačiau nuima nuo tenisininkų ir tenisininkių pečių bent jau dalį finansinės naštos“, – teigia LTS vadovas.

V.Gaubas ATP reitinge šiuo metu užima 193-ią vietą, E.Butvilas yra 255-as, o R.Berankis – 322-as. WTA klasifikacijoje J.Mikulskytė rikiuojasi 235-a, K.Bubelytė – 517-a, P. Paukštytė – 675-a.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis