Ketvirtai pasaulio raketei – kritika dėl elgesio spaudos konferencijoje: „Gal turite įdomesnių klausimų?“

Kazachstanui atstovaujanti Jelena Rybakina (WTA-4) sulaukė nemažai piktų komentarų dėl bendravimo su žurnalistais atvirosiose Prancūzijos teniso pirmenybėse „French Open“.
Jelena Rybakina
Jelena Rybakina / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Po pergalingo starto „Roland Garros“ turnyre 24-erių J.Rybakina neatrodė itin susidomėjusi žurnalistų klausimais spaudos konferencijoje, kuriose dalyvavimas tenisininkams yra būtinas.

Iš pradžių 2022 metais Vimbldono turnyrą sensacingai laimėjusios dabartinės ketvirtosios pasaulio raketės buvo paklausta apie jos fizinę formą lyginant su praėjusiais metais, kuomet dėl ligos ji negalėjo pasirodyti Paryžiuje.

„Žinoma, kad šiuo metu jaučiuosi ženkliai geriau nei praėjusiais metais, kadangi susirgau koronavirusu. Nežinau, ką daugiau pasakyti, klausimai nuolatos kartojasi“, – lakoniškai atsakė kazachė.

Pergalę J.Rybakina iškovojo žaisdama uždarose patalpose, kadangi dėl Paryžių skalavusio lietaus buvo uždengtas stogas, kurį turi tik du pagrindiniai „Roland Garros“ kortai. Paprašyta apibūdinti žaidimo sąlygas po uždaru stogu tenisininkė ir vėl nepanoro išsiplėsti.

„Taip, kaip ir ankstesniais metais?“, – atšovė ji.

Tuomet praeityje „Didžiojo kirčio“ trofėjų iškovojusios tenisininkės buvo paklausta apie dalykus, kurių reikia norint žengti į lemiamus etapus tokio tipo turnyruose.

„Viskas ganėtinai paprasta – turi sunkiai dirbti, daryti dalykus, kuriuos daryti tau nepatinka. Paprasti klausimai – paprasti atsakymai. Taigi, gal paklausite ką nors įdomesnio?“, – rėžė Rybakina.

Per pirmuosius du varžybų ratus belgę Greetje Minnen (WTA-85) ir olandę Arantxą Rus (WTA-50) įveikusios tenisininkės trečiajame etape lauks Elise Mertens (WTA-27) arba Petra Martič (WTA-81).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis