2018 09 02

Marija Šarapova nugalėjo Jeleną Ostapenko ir pasiekė antrą „US Open“ savaitę

2006 metais Niujorke triumfavusi Marija Šarapova (WTA-22) nesunkiai pakliuvo į „US Open“ turnyro aštuntfinalį, tačiau ketvirtoji pasaulio raketė Angelique Kerber patyrė sensacingą pralaimėjimą.
Marija Šarapova ir Jelena Ostapenko
Marija Šarapova / „Scanpix“ nuotr.

Viena garsiausių Rusijos teniso žvaigždžių M.Šarapova 6:3, 6:2 nugalėjo buvusią „French Open“ čempionę Jeleną Ostapenko (WTA-10).

Dvikova truko 1 valandą ir 23 minutes.

Rusė šiame turnyre vis dar nepralaimėjo nei vieno seto, o ši pergalė pratęsė tiesiog įspūdingą žaidėjos seriją Artur Ashe stadiono naktiniuose mačuose – Marija yra laimėjusi visus 22 žaistus susitikimus.

Jelenai Ostapenko tai buvo katastrofiškas mačas. Žaidėja sugebėjo padaryti net 41 neišprovokuotą klaidą ir vos 10 winner'ių. 31-erių Šarapova savo varžovei išrašė 11 winner'ių, tačiau padarė tik 18 klaidų.

Kitame etape jos varžove bus Carla Suarez-Navarro (WTA-30) – ispanė iš turnyro pašalino 6-ąją raketę Caroline Garcia.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Dominika Cibulkova
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Dominika Cibulkova

Nuostabią pergalę pasiekė slovakė Dominika Cibulkova (WTA-35). Charakterį pademonstravusi tenisininkė 3:6, 6:3, 6:3 nugalėjo Angelique Kerber.

„Tai nuostabus jausmas, – pergalę apibūdino žaidėja. Šiemet Anželikai jau pralaimėjau dukart, o net ir tuomet žaidžiau tikrai neblogai. Džiaugiuosi, jog su treneriu padarėme tinkamas išvadas ir pasirinkome efektyviausią taktiką.“

Moterų varžybose aštuntfinalio nepasiekė 3 iš 4 geriausių pasaulio tenisininkių. Vienintelė tai padariusi – titulą ginanti amerikietė Sloane Stephens (WTA-3).

VIDEO: Marija Šarapova nugalėjo Jeleną Ostapenko ir pasiekė antrą „US Open“ savaitę

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis