2022 12 15

„Netflix“ serialas apie tenisą – jau netrukus: paskelbti pirmųjų epizodų žvaigždės

Jau visai netrukus dienos šviesą „Netflix“ platformoje išvys pirmasis toks serialas apie tenisą ir geriausius pasaulio žaidėjus, pavadinimu „Break Point“.
Nickas Kyrgiosas
Nickas Kyrgiosas / „Scanpix“ nuotr.

Milžiniško susidomėjimo sulaukusio Formulės 1 projekto „F1: Drive To Survive“ prodiuseriai jau artimiausiu metu pasidalins nauju savo šedevru, kuris koncentruosis tik į teniso pasaulį.

Pranešama, kad pirmasis teniso dokumentikos epizodas bus paleistas sausio 13-ąją, o pirmąją serialo dalį iš viso sudarys penkios serijos.

Antroji „Break Point“ dalis turėtų išeiti birželio mėnesį. Ją taip pat sudarys penki epizodai.

Serialo metu dėmesys bus skirtas ne tik ATP ir WTA turams, bet ir svarbiausiems metų įvykiams – „Didžiojo kirčio“ turnyrams.

Taip pat jau buvo atskleistos ir tenisininkų pavardės, kurie užims pagrindinius vaidmenis per pirmuosius penkis epizodus.

Pirmoji bei serijos bus skirta „Australian Open“ turnyrui, o ten didžiausias dėmesys atiteks australams Nickui Kyrgiosui su Thanasiu Kokkinakiu, taip pat Matteo Berrettiniui ir Ajlai Tomljanovič.

Trečiasis epizodas apims Indian Velso „Masters“ pirmenybes, kuriame labiausiai figuruos Tayloras Fritzas su Maria Sakkari.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Matteo Berrettinis ir Casperas Ruudas
AFP/„Scanpix“ nuotr./Matteo Berrettinis ir Casperas Ruudas

Ketvirtoji serija bus apie turnyrą Madride (Ons Jabeur ir Paula Badosa), o penktoji – „Roland Garros“ (Casperas Ruudas ir Felixas Auger-Aliassime'as).

Epizoduose taip pat pasirodys tokie tenisininkai kaip Stefanos Tsitsipas, Frances Tiafoe, Aryna Sabalenka, Sloane Stephens bei Iga Swiatek. Bus parengti ir specialūs interviu su legendomis Andy Roddicku, Johnu McEnroe bei Marija Šarapova.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis