2023 05 01

Netradiciniai burtai tarp S.Wawrinkos ir A.Rubliovo – „akmuo, popierius, žirklės“

Į vaikystę sugrįžusios dvi ryškios ATP turo žvaigždės Andrejus Rubliovas (ATP-6) ir Stanas Wawrinka (ATP-84) pasitelkė netradicinį būdą pirmumo teisei išaiškinti.
Stanas Wawrinka ir Andrejus Rubliovas
Stanas Wawrinka ir Andrejus Rubliovas / „Twitter“ nuotr.

Prieš antrojo „Mutua Madrid Open“ etapo startą Madride burtai yra atliekami elektroniniu būdu – tenisininkas pasirenka vieną iš dviejų elektroninės monetos pusių ir jeigu ją atspėja, turi pirmumo teisę rinktis padavimus arba priėmimą.

Bokštelio arbitras pirmam rinktis davė Stanui Wawrinkai, tačiau pats teisėjas suklydo siūlydamas monetos puses, kadangi jos buvo pasikeitusios todėl žaidėjams teko rinktis dar kartą.

Tuomet Šveicarijos teniso veteranas pasiūlė rinktis jau A.Rubliovui, tačiau šis su šypsena veide primygtinai prašė, kad dar vieną savo spėjimą pateiktų Stanas.

Galiausiai abu tenisininkai nusprendė atsisakyti elektroninio būdo ir sužaisti paprastą, bet gerai pažįstamą „akmuo, popierius, žirklės“, kurį galiausiai laimėjo S.Wawrinka, pasirinkęs padavimą.

„Per visus šiuos metus sėdėdamas komentatoriaus kėdėje ir žiūrėdamas šį didį sportą nemačiau nieko panašaus“, – kalbėjo garsus teniso komentatorius Nickas Lesteris.

Atkakliame mūšyje pergalę rezultatu 7:5, 6:4 iškovojo Rusijos tenisininkas, kuris šiemet ant grunto jau yra laimėjęs 10 mačų iš 11, o Madride jau spėjo nugalėti ir dar vieną tenisininką – Yoshihito Nishioką (ATP-34).

S.Wawrinkos dabar laukia kitas „Masters“ turnyras Romoje, kuris startuos už savaitės.

Panašu, kad „akmuo, popierius, žirklės“ būdas tampa vis populiaresniu šių dienų tenise. Madride žaidęs Kazachstano tenisininkas Alexanderis Bublikas (ATP-55) būtent taip liepė išsiaiškinti mažiesiems gerbėjams, kuriam iš jų atiteks jo marškinėliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis