2022 11 23

Rumunė prisiminė kandžias rėmėjų replikas: „Geriau būti gražia Top 20 žaidėja nei baisia Nr.1“

Tinklalaidėje „La Fileu“ sudalyvavusi viena garsiausių Rumunijos tenisininkių Sorana Cirstea (WTA-38) prisiminė šokiruojančius rėmėjų žodžius, kuriais jie tik dar kartą iliustravo savo požiūrį – svarbiausias aspektas yra tenisininkės išvaizda, o ne rezultatai.
Sorana Cirstea
Sorana Cirstea / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

32-ejų tenisininkė pasidalijo savo patirtimi su itin garsiu sporto prekiniu ženklu „Adidas“, kuris rėmė rumunę nuo 2006 iki 2016 metų.

Pasak Soranos, marketingas rėmėjams yra kur kas svarbesnis už tenisininkių demonstruojamus rezultatus teniso kortuose.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Sorana Cirstea
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Sorana Cirstea

„Prisimenu, kuomet pasirašiau kontraktą su “Adidas„. Jiems atrodė, kad aš kaip atletė esu graži. Jie man pasakė – geriau būti gražia pirmojo dvidešimtuko žaidėja nei negražia ir Nr.1 pasaulyje.

Tuomet supranti, kad patys prekiniai ženklai turi savo kvotas ir absoliučiai viskas sukasi tik aplink marketingą. Pavyzdžiui, geriausiai apmokamos žvaigždės yra JAV, Japonijoje, Kinijoje.

Japonijoje geriausiai apmokama yra Naomi Osaka (garsi šalies tenisininkė, buvusi pirmoji pasaulio raketė – aut. past.), ji apskritai yra daugiausiai uždirbanti sportininkė visame pasaulyje per pastaruosius metus. Viskas priklauso nuo rinkos. Didžiojoje Britanijoje ir Ispanijoje pardavimai geri, Rytų Europoje – ne.“

„Scanpix“ nuotr./Sorana Cirstea
„Scanpix“ nuotr./Sorana Cirstea

Per savo karjerą rumunė iškovojo du WTA titulus, o reitinge aukščiausiai pabuvojo 21-ojo laiptelio.

Nuo 2016-ųjų sportininkę remia „New Balance“ prekinis ženklas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis