32-ejų tenisininkė pasidalijo savo patirtimi su itin garsiu sporto prekiniu ženklu „Adidas“, kuris rėmė rumunę nuo 2006 iki 2016 metų.
Pasak Soranos, marketingas rėmėjams yra kur kas svarbesnis už tenisininkių demonstruojamus rezultatus teniso kortuose.
„Prisimenu, kuomet pasirašiau kontraktą su “Adidas„. Jiems atrodė, kad aš kaip atletė esu graži. Jie man pasakė – geriau būti gražia pirmojo dvidešimtuko žaidėja nei negražia ir Nr.1 pasaulyje.
Tuomet supranti, kad patys prekiniai ženklai turi savo kvotas ir absoliučiai viskas sukasi tik aplink marketingą. Pavyzdžiui, geriausiai apmokamos žvaigždės yra JAV, Japonijoje, Kinijoje.
Japonijoje geriausiai apmokama yra Naomi Osaka (garsi šalies tenisininkė, buvusi pirmoji pasaulio raketė – aut. past.), ji apskritai yra daugiausiai uždirbanti sportininkė visame pasaulyje per pastaruosius metus. Viskas priklauso nuo rinkos. Didžiojoje Britanijoje ir Ispanijoje pardavimai geri, Rytų Europoje – ne.“
Per savo karjerą rumunė iškovojo du WTA titulus, o reitinge aukščiausiai pabuvojo 21-ojo laiptelio.
Nuo 2016-ųjų sportininkę remia „New Balance“ prekinis ženklas.