Teniso titanų dvikova Šanchajuje – finale J.Sinneris susirems su N.Džokovičiumi

Šanchajuje vykstančiose „Masters“ kategorijos teniso pirmenybėse finalo porą sudarys dvi ATP turo superžvaigždės – Jannikas Sinneris (ATP-1) ir Novakas Džokovičius (ATP-4).
Novakas Džokovičius ir Jannikas Sinneris
Novakas Džokovičius ir Jannikas Sinneris / Vida Press nuotr.

Geriausias planetos tenisininkas J.Sinneris pirmajame vyrų vienetų varžybų pusfinalyje užbaigė Čekijos atstovo Tomašo Machačo (ATP-33) žygį – 6:4, 7:5.

Po eilinės pergalės Italijos teniso talentas užsitikrino metus užbaigti ATP reitingo viršūnėje – J.Sinneris taps pirmuoju savo šalies tenisininku istorijoje, kuriam pavyks tai padaryti.

64 pergales šiame sezone jau iškovojęs 23-ejų tenisininkas siekia septintojo ATP bei trečiojo „Masters“ trofėjaus šiemet.

Karjeros turnyrą sužaidęs T.Machačas ketvirtfinalyje patiesė antrąją pasaulio raketę Carlosą Alcarazą, o naujame ATP reitinge kils į rekordinę 25-tą poziciją.

J.Sinnerio varžovu didžiajame finale sekmadienį bus ne kas kitas, o „Rolex Shanghai Masters“ pirmenybių rekordininkas Novakas Džokovičius.

Keturis titulus Šanchajuje per savo karjerą iškovojęs serbas antrajame pusfinalyje rezultatu 6:4, 7:6(6) palaužė amerikietį Taylorą Fritzą (ATP-7), prieš kurį dabar yra laimėjęs visus 10 žaistų kartų.

Net 40 „Masters“ titulų savo trofėjų lentynoje turintis Nolė šią savaitę ATP ture siekia laimėti jubiliejinį šimtąjį turnyrą, o triženklę ribą per visą žaidimo istoriją yra pavykę pasiekti tik Jimmy Connorsui (109) ir Rogeriui Federeriui (103).

Maža to, N.Džokovičiui tai bus jau 17-tasis sezonas karjeroje, kuomet tenisininkas pasiekia bent vieną „Masters“ finalą.

Tarpusavio akistatose tarp Novako ir J.Sinnerio šiuo metu vyrauja lygybė (3:3), tačiau pastaruosius du mačus yra laimėjęs jaunasis italas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis