Buvęs profesionalus karys nėrė į verslo vandenis: Vilniuje atidarė plaukimo baseiną

Buvęs profesionalus karys Romanas Teličėnas pats investavo, kad drauge su Giedre Visockyte ir partneriais atidarytų plaukimo baseiną Vilniuje.
Romanas Teličėnas
Romanas Teličėnas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Šiuolaikinės penkiakovės ir plaukimo žvaigždės jau išbandė naujojo „Plaukimo šeimos“ baseino vandenį.

Dviejų olimpinių medalių laimėtoja Laura Asadauskaitė-Zadneprovskienė užsiminė, kaip ieškojo vietos plaukimo pratyboms prieš kelionę į Tokiją ir kreipėsi pagalbos į R.Teličėną bei G.Visockytę.

„Šaunu, kad man atrado vietos ir paskutinį mėnesį (iki žaidynių) aš galėjau atlikti savo darbą baseine“, – sakė šiuolaikinės penkiakovės žvaigždė per šią savaitę surengtą oficialų baseino pristatymo renginį.

„Ozo“ prekybos centro apačioje plaukimo krūtine įgūdžius svečiams demonstravo olimpietė Kotryna Teterevkova.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./ Kotryna Teterevkova
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./ Kotryna Teterevkova

Trijų skirtingų dydžio baseinų komplekso, įsikūrusio milžiniško prekybos centro požeminėje erdvėje, idėja gimė buvusiam profesionaliam kariui R.Teličėnui.

Jis jau du dešimtmečius dirba plaukimo treneriu, nors ilgas kelias prasidėjo nuo karinės uniformos.

Atėjęs į krašto apsaugos tarybą būdamas 18-os metų, jis ilgam liko karyboje, prieš panirdamas į plaukimą.

„Buvau labai jaunas, bet po 3–4 mėnesių tarnybos jau žinojau, ką veiksiu artimiausius dešimt metų – karyba atrodė tikrasis mano pašaukimas, – pasakojo R.Teličėnas. – Tačiau laikui bėgant, pasiekus tam tikrą lygį ir suvokus, kad lipti aukštyn liko nebedaug, priėmiau sprendimą kažką keisti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis