Jachta „Ambersail“ įveikė „Team Brunel“ ir užėmė pirmąją vietą

Jachtos „Ambersail“ įgula visuose trijuose Karibų regatos „St. Maarten Heineken“ etapuose iškovojo pirmąsias vietas ir užtikrintai aplenkusi pagrindinius konkurentus „Team Brunel“ tapo savo grupės čempione. Olandų komanda „Team Brunel“, dalyvavusi 2015 metų „Volvo Ocean Race“ lenktynėse aplink pasaulį, liko antra.
VIDEO kadras: Rokas Milevičius prie Horno rago uždainavo
Rokas Milevičius.

„Mes esam gerokai greitesni už „Ambersail“, bet to ryškiai neužtenka. „Team Brunel“ jachta nėra sukurta tokioms varžyboms — jos labai didelis balas, pagal kurį perskaičiuoja laiką. Tačiau didžiausia mūsų problema buvo tinkamų burių neturėjimas. Mes neturėjome nei vienos burės, su kuria būtume galėję buriuoti pavėjui. Negalėjome pasirinkti palankaus vėjo kampo, o tai reiškia, kad kiekvieno pavėjinio kurso metu (kurie sudaro bent pusę distancijos) mes nuplaukdavom daug didesnį atstumą, kad priartėtume prie ženklo“,- varžybų rezultatą komentavo lietuvis Rokas Milevičius, drauge su „Team Brunel“ buriavęs ne tik šiose, bet ir „Volvo Ocean Race“ lenktynėse.

Tęsiant tarptautinį bendradarbiavimą, jachtai „Ambersail“ šiose varžybos vadovavo žymus lenkų buriuotojas Przemysławas Tarnackis, net keturis kartus tapusio pasaulio čempionu Micro Tonner klasėje, o įgulos pagrindą sudarė užsienio buriuotojai.

Nors ir šiek tiek skiriasi savo amžiumi bei dydžiu, jachtos „Ambersail“ (60 pėdų/ 18,3 m) ir „Team Brunel“ (65 pėdos/ 19.8 m) abi yra VOLVO klasės laivai, sukurti specifiškai „Volvo Ocean Race“ lenktynėms aplink pasaulį. Būtent dėl šios priežasties jos varžėsi vienoje jachtų grupėje.

Artimiausiu metu šios dvi jachtos turėtų vėl susitikti „St. Barth“ regatoje balandžio mėnesį. Iki tol jachta „Ambersail“ dar ketina sudalyvauti ir „BVI Spring“ regatoje Britų Mergelių salyne kovo 28 - balandžio 3 dienomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis