Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujovė vandens sporto entuziastams – prabangus elektra varomas vandens motociklas

Andrejus Suchovas, studijavęs Vilniaus dailės akademijoje, šiuo metu gyvena Paryžiuje ir ten dirba kaip laisvai samdomas dizaineris industrinio dizaino srityje. Įsibėgėjant vasaros sezonui, Andrejus pristato naujieną, kurios laukia visi vandens sporto entuziastai – prabangų elektrinį motociklą LUPO. Pasak dizainerio, tai tarsi „Harley Davidson“ tik ant vandens.
Naujovė vandens sporto entuziastams – prabangus elektra varomas vandens motociklas
Naujovė vandens sporto entuziastams – prabangus elektra varomas vandens motociklas / Andrejaus Suchovo nuotr.
Temos: 2 Motociklas Elektra

– Kaip kilo šio elektra varomo vandens motociklo idėja? Ar turėjote tikslą sukurti naują transporto priemonę, veikiančią be emisijos ir nekeliančią triukšmo?

– Idėja kilo palaipsniui, žingsnis po žingsnio. Pradinė mintis buvo sukurti lengvą, paprastos konstrukcijos elektra varomą vandens dviratį/motociklą vandens pramogų bazėms, kurį būtų galima nesunkiai transportuoti.

Po labai intensyvios paieškų fazės buvo rasti keli įdomūs sprendimai, galintys papildyti koncepciją, pavyzdžiui, povandeniniai sparnai. Vėliau koncepcija evoliucionavo ir jos rezultatas – prabangi transporto priemonė, pilna progresyvių technologijų. Pažangių mechaninių ir elektroninių sprendimų kontrastui buvo nutarta sukurti retro įvaizdį su dinamiškomis formomis iš 1930-1940 m. laikotarpio.

– Ar šios transporto priemonės paskirtis – pramoginė? Ar jis naudojamas pramoginiuose laivuose?

– Šis elektra varomas motociklas skirtas pramogai. Juo galima mėgautis kruizu ežere, upėje ar net jūros pakrantėje – be triukšmo, be emisijos ir niekur neskubant. Kaip „Harley Davidson“ – tik ant vandens.

– Kaip susitikote su užsakovais?

– Jokių užsakovų nebuvo. Šio motociklo iniciatorius – mano senas klientas ir draugas Frankas Thomas. Jis yra didelis dviračių technikos ir visokiausių progresyvių idėjų fanas. Norėdamas sukurti naują produktą, jis su savo komanda pradėjo idėjų ir koncepcijų paieškas. Tuo metu prie komandos prisijungiau ir aš.

Vieno viešbučių tinklo vadovas pasidailino su Franko mintimi, kad jo viešbučiuose būtų gerai turėti elektrinių vandens motociklų, bet šiandien rinkoje nėra didelio pasirinkimo. Taip originali idėja virto rinkos paklausa.

– Kuo unikalus šis motociklas? Kokia šio elektroninio vandens motociklo charakteristika?

– Tai unikalaus dizaino ir technologijų mišinys. Elektrinis vandens motociklas, turintis povandeninius sparnus. Naudotos medžiagos: karbonas, aliuminis ir alkantara. Kiekvienas klientas gali pasirinkti personalizuotą norimą spalvą.

Techninė charakteristika: planuojamas maksimalus plaukimo greitis 30 mazgų, autonomija – 3h30, ilgis – 470 cm, plotis -120 cm, svoris – 180 kg, variklio galia – 4,4Kwh.

– Kiek laiko kūrėte jo dizainą?

– Dizaino kūrimo procesas vyko keliais etapais. Koncepcinis, kuris truko gana ilgai – apie metus, bet kol paaiškėjo pagrindinė techninė koncepcija su visais elementais, buvo daugybė variacijų.

Sekantis etapas – jau rimta dizaino integracija su visais konstrukcijos elementais, ergonomika, normatyvais ir t.t. Tai buvo intensyvus etapas, kuris truko tris mėnesius iki prototipo gamybos ir pristatymo gruodžio pradžioje.

– Kokioje parodoje pristatėte šią naujovę?

– LUPO buvo pristatytas kasmetinėje vandens technikos ir pramogų parodoje Paryžiuje (2018 m. gruodžio mėnesį). „Bird-e-marine“ – tai kompanijos pavadinimas, produktas vadinasi LUPO.

Iki 2020m. sezono pradžios turėtų prasidėti riboto leidimo pirmųjų 250 vienetų gamyba ir pirmieji klientai sulauks savo LUPO.

VIDEO: Test Protocol Phase03

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai