Po parą trukusios atkaklios kovos „Ambersail 2“ įgulai iki pergalės pritrūko vos kelių minučių

Lenktynėse Klaipėda-Gotlandas-Gdynė kapitono Roko Milevičiaus vadovaujama Lietuvos „Ambersail 2“ įgula po parą trukusios atkaklios kovos vos 7 minutėm nusileido identišku lenktyniniu laivu plaukusiai „Sailing Poland“ komandai. Jai šiose varžybose vadovavo 8 kartus „Ocean Race“ lenktynėse aplink pasaulį dalyvavęs kapitonas Bouwe Bekkingas.
„Ambersail2“ lenktynės Baltijos jūroje
„Ambersail2“ lenktynės Baltijos jūroje / Monikos Svėrytės nuotr.

„Šįkart buvom šiek tiek lėtesni, padarėme klaidų, tačiau jų darė ir mūsų konkurentai. Lenktynių sąlygos buvo iš tiesų įdomios. Turėjome daug manevrų, burių pakeitimų. Iš visų savo turimų burių nepanaudojome tik dviejų. Tad įgula tikrai mažai miegojo ir labai daug dirbo. Mums tai buvo galimybė palenktyniauti su pasaulinio lygio žvaigžde, mano buvusiu kapitonu Bouwe Bekkingu“, - po finišo teigė R.Milevičius, kuris 2014-2015 m. „Ocean Race“ varžybose dalyvavo su „Team Brunel“ komanda, tuo metu kapitonaujama B.Bekkingo.

Monikos Svėrytės nuotr./Rokas Milevičius
Monikos Svėrytės nuotr./Rokas Milevičius

Jūrinės dvikovos, kurioje dalyvavo dvi iš aštuonių pasaulyje egzistuojančių „Ocean Race“ lenktynėms aplink pasaulį sukurtų jachtų, distancija driekėsi nuo Klaipėdos iki Gotlando salos ir tuomet Gdynės. Iš viso ji sudarė virš 340 jūrmylių. Finišo liniją „Sailing Poland“ įgula kirto 14 val. 30 min (15 val. 30 min Lietuvos laiku), „Ambersail 2“ – 14 val. 37 min (15 val. 37 min Lietuvos laiku). Iš viso distancijoje buriuotojai sugaišo parą ir dvi valandas.

„Varžybos buvo labai įtemptos. Iš pradžių atsilikom, tada ties Gotlando sala pasivijom. Padarėm keletą manevrų ir visai priartėjom prie jų, netgi kokiomis dvejomis jūrmylėmis pirmavome. Galbūt tą atstumą būtų pavykę išlaikyti, bet likus maždaug 40 jūrmylių iki Gdynės, vėjas pasisuko apie 40 laipsnių, atsilikom. Turim pripažinti, kad likom antri“,- teigė „Ambersail 2“ įgulos navigatorius Raimundas Daubaras.

Pasak įgulos, oro sąlygos visų lenktynių metu buvo geros ir palankios „Volvo 65“ klasės laivų lenktynėms. Vėjo stiprumas siekė iki 20-22 mazgų.

Prieš šias ilgąsias jūrines lenktynes, „Ambersail 2“ ir „Sailing Poland“ komandos susirungė ir trumpose, dinamiškose Klaipėdos uosto lenktynėse. Jose pergalę taip pat šventė lenkų įgula.

Monikos Svėrytės nuotr./„Ambersail2“ lenktynės Baltijos jūroje
Monikos Svėrytės nuotr./„Ambersail2“ lenktynės Baltijos jūroje

Lenktynės Klaipėda-Gotlandas-Gdynė – antrosios šį rugsėjį. Rugsėjo 18-19 d. abejų jachtų įgulos taip pat varžėsi distancijoje Gdynė-Klaipėda bei trumposiose Gdynės uosto lenktynėse. Tąkart sėkmė šypsojosi Lietuvos įgulai – ji pirmoji kirto abejų lenktynių finišo linijas.

Pasak buriuotojų, profesionalios „Volvo 65“ klasės jachtos yra sukurtos varžytis, tad visą pasaulį apėmusi pandemija smarkiai pakoregavo turėtus planus įvairiems startams Baltijos ir Viduržemio jūroje. Vis dėlto, kadangi šiame Baltijos regione šiuo metu reziduoja net dvi iš aštuonių tokių jachtų, buvo nutarta surengti šių laivų dvikovą.

Šiandien „Ambersail 2“ įgulos dar laukia kelionė į namų uostą Klaipėdą. Pagal dabartines orų prognozes ją pasiekti jachta turėtų šeštadienio naktį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis