Į naują sezoną iščiuožė su drąsia reklama: „Šou su sporto elementais“

Išmušti dantys, sulūžusios lazdos, „Neik į teatrą“ reklama virtusi kvietimu „Eik į ledo ritulį“ – su tokia komunikacija socialinėje erdvėje naująjį sezoną pasitiko Vilniaus ledo ritulio klubas „7bet-Hockey Punks“. Netradicinė ir per juoką perteikta komunikacija feisbuko platformoje susilaukė populiarumo, tačiau, kaip teigia Vilniaus klubo vadovas, dabar reiktų ir rezultatų.
„7bet-Hockey Punks“ šį sezoną žiūrovus vilioja ryškiais reklaminiais sprendimais.
„7bet-Hockey Punks“ šį sezoną žiūrovus vilioja ryškiais reklaminiais sprendimais. / „7bet-Hockey Punks“ nuotr.

Nuo pat sezono pradžios Vilniaus ledo ritulio klubas „7bet-Hockey Punks“ atakuoja neįprasta reklama.

„Ledo ritulyje nuolat kažką netradicinio turi galvoti, kad sudomintum žmones, kad atkreiptum dėmesį. Mes nuo pat pradžių šiek tiek ne pagal srovę ėjome, tai ir dabar bandome veikti originaliai bei taikytis prie šiuolaikinių tendencijų“, – apie naujojo sezono reklaminę kampaniją socialiniuose tinkluose kalbėjo klubo „7bet-Hockey Punks“ vadovas Šarūnas Kuliešius.

Anot vilniečių klubo vadovo, pastaruoju metu į ledo ritulio rungtynes susirenka maždaug apie pusė tūkstančio sirgalių.

„Esame pastebėję tokią tendenciją, kad daugiau žiūrovų prirenkame tada, kai jau galutinai atšąla oras lauke. Kadangi šiemet šiluma laikėsi gana ilgai, kol kas reklaminė kampanija nepadarė labai matomo žiūrovų pagausėjimo. Lankomumas yra daugmaž toks pat, kaip ir anksčiau būdavo sezono pradžioje, kol dar pakankamai šiltas oras ir žmonės nelinkę lįsti į ledo areną – dabar į rungtynes susirenka apie 400-500 sirgalių.

hockey.lt nuotr./Šarūnas Kuliešius
hockey.lt nuotr./Šarūnas Kuliešius

Bet pas mus paprastai didesnis srautas ateina į spalio antrąją pusę, lapkritį. Todėl, ar toks komunikacijos būdas pasiteisino, dar pamatysime“, – žiūrovų įsitraukimą vertino Š.Kuliešius.

Kalbėdamas apie bendrą ledo ritulio rungtynių lankomumą, Vilniaus klubo vadovas atviravo, jog praėjusiame sezone „7bet-Hockey Punks“ buvo daugiausiai sirgalių pritraukianti lygos komanda – vilniečių namų rungtynes vidutiniškai stebėdavo apie tūkstantis žiūrovų. O gausiausiose pagal lankomumą rungtynes į 2,5 tūkst. sirgalių talpinančią areną susirinkdavo apie 2 tūkst. aistruolių.

Klubo nuotr./Vilniaus „7bet – Hockey Punks“ sirgaliai
Klubo nuotr./Vilniaus „7bet – Hockey Punks“ sirgaliai

Kas tas „šou su sporto elementais“?

Vilniaus ledo ritulio klubas socialiniuose tinkluose skelbia ir naują sezono šūkį – „Šou su sporto elementais“.

„7bet-Hockey Punks“ nuotr./„7bet-Hockey Punks“ šį sezoną žiūrovus vilioja ryškiais reklaminiais sprendimais.
„7bet-Hockey Punks“ nuotr./„7bet-Hockey Punks“ šį sezoną žiūrovus vilioja ryškiais reklaminiais sprendimais.

„Nors ledo ritulį išmanančių žiūrovų kasmet daugėja, vis tik dar nemaža dalis mūsų žiūrovų yra tie, kurie ateina ne sporto pasižiūrėti, o ledo ritulio kaip reiškinio. Dėl to tokiems žmonėms, kurie žaidimą mato gal ne taip dažnai, o gal ir pirmą kartą, ledo ritulys labiau yra šou. Nes pats žaidimas yra greitas ir kontaktinis, ledo ritulyje būna taip, kad žaidėjai ir pirštines nusimeta ir tada jau turbūt tas šou prasideda.

Nekomunikuojame, kad esame mušeikos, bet komunikuojame tai, kad ledo ritulyje galima pamatyti tokius dalykus ir tai nėra jau toks retas atvejis“, – mintimis apie naująjį šūkį dalijosi Š.Kuliešius.

„7bet-Hockey Punks“ nuotr./„7bet-Hockey Punks“ šį sezoną žiūrovus vilioja ryškiais reklaminiais sprendimais.
„7bet-Hockey Punks“ nuotr./„7bet-Hockey Punks“ šį sezoną žiūrovus vilioja ryškiais reklaminiais sprendimais.

Pasak vadovo, „7bet-Hockey Punks“ tikslas yra, kad klubo sportinė ir komunikacinė pusės eitų koja kojon.

„Žiūrovų lankomumas yra kiekvieno klubo pagrindas. Kai tas pagrindas yra, tai tada ir rėmėjai visai kitaip žiūri. Nors pagal „Spinter“ atliktą tyrimą ledo ritulys yra trečia pagal populiarumą sporto šaka Vilniuje, bendras ledo ritulio populiarumas turbūt niekaip negali lygintis su krepšiniu ar kažkuo kitu. Bet dirbi tą darbą ir stengiesi padaryti geriau, stengiesi atkreipti dėmesį. Nežinau, ar Lietuvoje daug kas žino, kad prieš Antrąjį pasaulinį karą Lietuvos ledo ritulio rinktinė dalyvavo pagrindiniame pasaulio čempionate. Visiems atrodo, kad Lietuvos ledo ritulys neturi istorijos, bet jis turi tikrai labai seną istoriją. Ir mums iki tokio lygio dar reikia nemažai žingsniuoti. Bet stengiamės“, – kalbėjo Š.Kuliešius.

„Svarbiausia, kad ir rezultatai ant ledo pasitemptų“

Klubo vadovas džiaugėsi, kad komunikacija socialinėje erdvėje veikia ir netradiciniai įrašai susilaukia populiarumo, tačiau tuo pačiu akcentavo, kad reikia ir geresnių rezultatų ant ledo.

„7bet-Hockey Punks“ nuotr./„7bet-Hockey Punks“ šį sezoną žiūrovus vilioja ryškiais reklaminiais sprendimais.
„7bet-Hockey Punks“ nuotr./„7bet-Hockey Punks“ šį sezoną žiūrovus vilioja ryškiais reklaminiais sprendimais.

„Tame įraše, kur teatro reklamos išraišką mes pateikėme savaip, žmonės reaguoja gerai, gauname komentaruose pagyrimų. Manau, kad šitoje srityje marketingo merginos daro gerą darbą, – feisbuko įrašo, kuriuo klubas pakreipė į save skambiai Lietuvoje nuvilnijusią reklamą „Neik į teatrą“ ir perdarė ją į kvietimą „Eik į ledo ritulį“, sėkme džiaugėsi Š.Kuliešius. – Bet dabar svarbiausia, kad ir rezultatai ant ledo pasitemptų. Nes žaidžiame nebe Lietuvos lygoje, o bendroje su latviais, o Latvijos rinktinė pernai pasaulio čempionate užėmė trečią vietą. Nors šitoje lygoje ir nėra labai didelių pinigų, patikėkite, lygis tikrai yra neblogas. Ir tam, kad pasitemptume ant ledo, reikia ir pagrindą tvirtesnį po kojomis turėti. Mes kiekvieną dieną dirbame ir stengiamės, kad būtų geriau, bet čia aukštesnis lygis, todėl nėra taip paprasta tuos žingsnius į viršų padaryti.“

„7bet-Hockey Punks“ nuotr./„7bet-Hockey Punks“
„7bet-Hockey Punks“ nuotr./„7bet-Hockey Punks“

Šis sezonas Vilniaus komandai prasidėjo skambiai reklamose, bet mažiau smagiai ant ledo.

2022 metų Lietuvos čempionai, pernai įkurtoje bendroje Lietuvos ir Latvijos lygoje iškovoję 10 pergalių per 32 mačus, šiemet dar ieško rakto į sėkmę.

Per pirmąsias 7 rungtynes šį sezoną Vilniaus „7bet-Hockey Punks“ dar nesyk nelaimėjo – klubas kol kas rikiuojasi paskutinėje, devintoje, vietoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis