Ledo ritulio klasika: „7bet – Hockey Punks“ su Elektrėnų „Airwell-Energija“

Ketvirtadienį Vilniaus „7bet – Hockey Punks“ OHL Baltijos lygos rungtynėse kausis su artimiausiais kaimynais – Elektrėnų „Airwell-Energijos“ ledo ritulininkais.
„7bet-Hockey Punks“
„7bet-Hockey Punks“ / Hockey.lt nuotr.

Šį sezoną komandos du kartus kovojo Elektrėnuose ir abu kartus sėkmingesni buvo šeimininkai. Paskutinėse rungtynėse komandų pasirodymas buvo skirtingas. „7bet – Hockey Punks“ kovėsi Rygoje iki paskutinių sekundžių prieš vietos „Prizma“ komandą ir galų gale pralaimėjo 4:5, o „Airwell-Energija“ namuose nesugebėjo pasipriešinti „Kaunas City“ komandai nusileisdama rezultatu 1:7. Tačiau turnyrinėje lentelėje elektrėniškiai rikiuojasi aukščiau dėka pergalių tarpusavio rungtynėse bei pergalės prieš HC „Riga“ komandą.

„Žaidžiant OHL visada išskirtinis dėmesys skiriamas lietuvių klubams. Prieš tokias rungtynes motyvacinių kalbų sakyti nereikia – natūraliai gaunasi. Vyrai bus nusiteikę kovai. Namų aikštėje visada akcentuojame, kad žaidžiame dėl fanų, Vilniaus ir klubo.
Šį sezoną Elektrėnuose namų sienos padėjo šeimininkams, todėl Vilniuje norime atsigriebti. Nusimato išties kovingas, nervingas, įtemptas mačas“, – apie šiandienos rungtynes sako „7bet – Hockey Punks“ vyriausiasis treneris Mindaugas Kieras.

Vienas Vilniaus komandos senbuvių Laisvydas Kudrevičius taip pat mano, kad rungtynės bus neeilinės.

„Artėjančios rungtynės labai laukiamos ir trokštamos turbūt tiek žaidėjų, tiek sirgalių. Jaučiamas žiūrovų susidomėjimas daug pasako. Visi esame sveiki ir pasiruošę kovoti nuo pat pirmųjų minučių“.

Rungtynių pradžia „Pramogų arenoje“ – 19 val. 30 min.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis