„NY Times“: Olimpinių žaidynių rėmėjams Kinija yra „išimtis“

Šlaito apačioje, kur 2022 metų Pekino olimpinėse žaidynėse varžysis snieglentininkai, sukasi įmonių, pavyzdžiui, „Samsung“ ir „Audi“, reklaminiai skelbimai. „Coca-Cola“ skardines puošia olimpiniai žiedai. „Procter & Gamble“ olimpiniame kaimelyje atidarė grožio saloną. „Visa“ yra oficiali renginio kredito kortelė.
Pekino olimpinės žaidynės
Pekino olimpinės žaidynės / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Galbūt JAV prezidentas Joe Bidenas bei keletas kitų Vakarų lyderių ir paskelbė kitą savaitę prasidėsiančių žiemos žaidynių „diplomatinį boikotą“, tačiau ne vienas visame pasaulyje atpažįstamas prekių ženklas jose vis tiek bus.

Šių tarptautinių kompanijų, daugelis kurių yra amerikiečių, žinomumas gerokai pakerta politines J.Bideno ir kitų lyderių pastangas nubausti Kiniją už žmogaus teisių pažeidimus, įskaitant represijų kampaniją Sindziango regione, kurią JAV Valstybės departamentas paskelbė genocidu.

Sprendimas remti olimpines žaidynes atspindi labai aktualią dilemą, kylančią šalyje dirbančioms tarptautinėms įmonėms: rizikuoti, kad užsivers durys į vis jautresnę Kiniją ar rizikuoti savo reputacija ir toliau vykdant verslą šioje šalyje.

Pekino olimpinių žaidynių atveju sprendimas buvo aiškus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai