O, Mike Pūkuotukai. Tokio čiuožėjo varžybose daugiau nepamatysime

Dukart olimpinis čempionas 27 metų Yuzuru Hanyu šią savaitę paskelbė, kad daugiau nebesivaržys. Vadinasi, dailiojo čiuožimo pasaulis nebebus toks, kaip anksčiau.
Yuzuru Hanyu tapo pasaulio dailiojo čiuožimo čempionu ir pasaulio rekordininku
Yuzuru Hanyu tapo pasaulio dailiojo čiuožimo čempionu ir pasaulio rekordininku / „Scanpix“ nuotr.

Siekiant geriau suvokti, kiek jis reiškė dailiajam čiuožimui pastaruosius keliolika metų ir kaip jį vertino sirgaliai, reikėtų prisiminti per 2018 metų Pjongčango olimpines žaidynes matytą vaizdą.

Viename arenos tribūnų krašte Y.Hanyu sirgalių trijų kartų atstovai – paauglys berniukas, vidutinio amžiaus jo motina bei žilais plaukais pasidabinusi močiutė sėdėjo ir sekė kiekvieną savo dievaičio judesį. Visi trys buvo užsimaukšlinę skrybėles su Mikės Pūkuotuko dideliais atvaizdais ir atrodė, jog pats meškiukas sėdėtų jiems ant galvų. Visi rankose laikė po pliušinį Mikę Pūkuotuką, kuriuos planavo numesti ant ledo po Japonijos čiuožėjo pasirodymo.

Tribūnose buvo šimtai tokių pat žiūrovų kaip minėtas trejetas, visi apsiginklavę Mikės Pūkuotuko simboliais, nenuleido akių nuo Y.Hanyu.

Jų rankose laikomi žaislai, kurie pagal tradiciją metami ant ledo dėkojant už pasirodymą, praminti Yuzu-Pūkuotukais, kuriais pabrėžė Y.Hanyu kultą ir tai, jog japonas pakėlė dailųjį čiuožimą į neregėtas populiarumo aukštumas.

Priežastis, kodėl sirgaliai taip žavėjosi japonu, kad ėmė dėvėti Mikės Pukuotuko atributiką, buvo 2010-aisiais metais nutikęs įvykis, kai žiūrovai pamatė čiuožėją su garsiojo meškiuko atvaizdu per čiuožimo varžybas – tada jam buvo vos 15 metų, bet, tapęs pasaulio jaunimo čempionu, pradėjo kopti elito laiptais.

Patenkintam meškiukui tyliai šypsantis, Y.Hanyu ant ledo atskleidė retą grakštumo ir jėgos kombinaciją, čiuoždamas lengvai ir natūraliai lyg upė, kol pašokdavo lyg raketa techniškai sudėtingiems šuoliams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis