Sostinėje Vilniaus ir Kauno dvikova – susitinka „7bet – Hockey Punks“ ir „Kaunas City“

Ketvirtadienį Vilniaus „7bet - Hockey Punks” OHL Baltijos rungtynėse namuose priims svečius iš Kauno - „Kaunas City” ledo ritulininkus.
„Hockey Punks“ pasiekė tašką
„Hockey Punks“ pasiekė tašką / hockey.lt nuotr.

Šiuo metu komandų padėtis skirtinga – „7bet – Hockey Punks“ liko teorinės galimybės kautis dėl pateikimo į Lietuvos pirmenybių finalą, o jis įvyks tik tokiu atveju, jei „Kaunas City“ komanda nepateks į OHL pirmenybių šešetuką. Panašu, kad ir kauniečių komandai galimybės liko tik teorinės. Nuo šeštąją vietą užimančių HS „Riga“ atsiliekama šešiais taškais, likus rygiečiams sužaisti 6-ias, o kauniečiams 5-ias rungtynes. Tuo tarpu sostinės atstovams norint patekti į finalą reikia aplenkti Elektrėnų „Airwell Energiją“, t.y. per penkerias likusias rungtynes surinkti 7 taškus tikintis, kad konkurentai taškų neiškovos.

Tačiau nepaisant turnyrinės padėties didžiausių Lietuvos miestų dvikovų istorija rodo, kad įtampos komandų rungtynėse niekada netrūksta. Sezono pradžioje kauniečiai sostinėje nugalėjo tik po baudinių serijos.

Vyriausiasis „7bet – Hockey Punks“ treneris Mindaugas Kieras mano, kad ir šiandien žiūrovų palaikymas padės komandai nenusileisti varžovams.

„Pirmosios sezono rungtynės buvo kaip tik su Kaunu ir jose baudinius sėkmingiau realizavo svečiai. Jų greitas puolimas, manau, stipriausia komandos savybė. Tačiau mes žaisdami namuose jaučiamės kaip Kauno „Žalgiris“, nes turime nuostabius fanus, kurie nepaisant sunkaus sezono ateina ir palaiko. Eisime į rungtynes su tikslu žaisti iš visų jėgų visas 60 minučių koks scenarijus benutiktų. Būsime agresyvūs, atsakingi, motyvuoti! Šį vakaras mums svarbus ne tik OHL, bet ir Lietuvos čempionato prasme.“

Rungtynių pradžia „Pramogų arenoje“ – 19 val. 30 min.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis