Socialiniame tinkle „Instagram“ odontologė turi daugiau nei 94 tūkstančius sekėjų ir juos kasdien konsultuoja dantų priežiūros klausimais. V.Kvaraciejienė įsitikinusi: ryšys tarp dantų sveikatos ir bendros savijautos – tiesioginis, tad kasdien edukuojant žmones dantų higienos temomis galima padėti išvengti ne tik dantų problemų, bet ir kitų varginančių sveikatos sutrikimų.
„Švarūs dantys negenda“ misija – dėmesys kiekvienam
Idėja įkurti elektroninę ir fizinę parduotuves „Švarūs dantys negenda“ V.Kvaraciejienei kilo prieš trejus metus – anuomet ji iš „Instagram“ sekėjų sulaukdavo daugybės klausimų, kaip reikėtų prižiūrėti dantis.
„Žmonės nuolat manęs teiraudavosi, kaip reikėtų rūpintis dantimis ir kokių konkrečių burnos ertmės priežiūros priemonių galėčiau pasiūlyti. Šios informacijos ieškodavau interneto platybėse, ilgainiui tai pradėjo varginti. Gimė idėja sukurti platformą, kurioje būtų galima rasti visus reikiamus burnos priežiūros produktus vienoje vietoje. Taip, inspiruota socialinės erdvės, prieš dvejus metus įkūriau „Švarūs dantys negenda“, – pasakoja odontologė.
Šiandien V.Kvaraciejienė ne tik sėkmingai vysto parduotuvių veiklą – nepamiršta ir „Instagram“ sekėjų, nuo kurių viskas ir prasidėjo. „Visada buvau už individualumą, masinė prekyba man nepriimtina. Manau, kiekvienas žmogus yra unikalus, todėl jam reikalingas personalizuotas dėmesys. Ir šiuo metu kasdien maždaug keturias valandas konsultuoju sekėjus įvairiais dantų higienos klausimais. Tiesa, šiandien tai daryti man kur kas paprasčiau, galiu parekomenduoti savo pačios atrinktus ir išbandytus produktus“, – sako V.Kvaraciejienė.
Sukauptos žinios įkvėpė sukurti unikalų gaminį
Parduotuvių „Švarūs dantys negenda“ asortimente – daugybė kruopščiai atrinktų burnos ir dantų priežiūros produktų. Vis tik viena populiariausių prekių, kurios pardavimas viršijo lūkesčius, – V.Kvaraciejienės ir farmacijos partnerystės rezultatas: remineralizuojanti dantų pasta „CARRA C3“. Tai dantų pasta su harmoningai derančiomis aktyviosiomis medžiagomis: net 25 procentais ksilitolio, 1450 ppm natrio fluorido ir dantų emalio mineralo – hidroksiapatito.
„Dantų pasta „CARRA C3“ – ypatinga, nes turi ksilitolio. Mano sukaupta patirtis ir žinios lėmė šio ingrediento įtraukimą į jos sudėtį. Naudojant ksilitolį priemonėje, ilgainiui gali sumažėti dantų gedimas, apnašų susidarymas. Taip pat labai norėjau, kad dantų pasta remineralizuotų, apsaugotų dantis nuo ėduonies. Ši dantų pasta išskirtinė ir tuo, kad joje nėra papildomų šalutinių medžiagų, galinčių turėti neigiamą poveikį dantims, alergizuoti. Ji pasižymi maloniu mėtų skoniu, todėl išlaiko gaivą burnoje“, – teigia V.Kvaraciejienė.
Meilė prasideda nuo savęs
Artėjančios meilės šventės – Valentino dienos – proga „Švarūs dantys negenda“ savo klientus lepina staigmenomis. Kasmet šventės metu rengiama ypatinga akcija – visam asortimentui taikoma simbolinė 14 procentų nuolaida. Simbolinis žavesys užkoduotas ir Valentinos varde. V. Kvaraciejienė tikina, kad kiekvienais metais stengiasi švęsti savo vardo, o kartu – ir meilės šventę.
„Valentino dienos nepraleidžiu niekada! Visada šventę švenčiu su vyru ar kitu artimu žmogumi. Manau, kad meilės šventės neturėtume praleisti nė vienas, nes meilė – pats gražiausias, tauriausias jausmas. Na, o meilė visuomet prasideda nuo savęs, tad artėjant Valentino dienai skirkime daugiau laiko sau, savo sveikatai, nepamiršdami ir tinkamos dantų higienos, į kurią investicijos neabejotinai atsipirks“, – užbaigia odontologė.