Skrendate į Romą? Galvokite, kuriame oro uoste leisitės: „Ciampino“ ar „Fiumicino“

Kas keliautojui svarbiau – oro susisiekimo bendrovė ar oro uostas? Klausimas lyg ir keistas, nes visi paprastai renkasi skrydžių kompaniją, o ne oro uostą. Bet yra tokių miestų, kai tenka galvoti ne apie tai, kuo skristi, o kur leistis.
123rf.com nuotr./Fjumičino oro uostas
123rf.com nuotr./Fjumičino oro uostas

„Pavojingi“ skrydžiai

Apskritai, įsigilinti į Romos uostų susisiekimų ypatumus reikia ne vykstant į Romą, o grįžtant. Nes tiek airių, tiek vengrų skrydžių tvarkaraščiai – „pavojingi“.

Iš asmeninės patirties galiu teigti, kad „Wizzair“ penktadienio vakaro skrydis iš „Fiumicino“ į Vilnių gali tapti problemiškas vasarą ir didžiųjų švenčių išvakarėse.

Penktadienį po darbo šiltuoju metų laiku (jis Italijoje tęsiasi nuo balandžio iki spalio pabaigos) Roma lekia prie jūros.

Tai – tas pats greitkelis, kuriuo važiuoja taksi ir autobusai į oro uostą; tas pats greitkelis, kuris būtent penktadienio popietę užsikemša, ir tada skrendantys į Niujorką susimaišo viename sraute su vykstančiais į pliažą Ostijoje arba Romos aukštuomenės kurortą Fredženę (it. Fregene).

Ir vieni, ir kiti patiria nemenką stresą. Be abejo, vėluojantys į lėktuvą patiria labai didelį stresą.

„Ryanair“ rytinis 6.55 skrydis į Vilnių irgi kvepia netikėtumais. Arba bent jau nemiegota naktimi, nes taupantys ir važiuojantys autobusu privalo keltis pusę ketvirtos tam, kad spėtų į pirmąjį „Terravision“ autobusą, išvykstantį 4.30.

Tuo metu Romos metro dar nebus prabudęs, tad iki geležinkelio stoties „Termini“ teks kapstytis pėsčiomis arba važiuoti taksi. Autobusas bus sausakimšas, nes iš „Ciampino“ rytais išskrenda daugybė „Ryanair“ lėktuvų.

Reikėtų pasvarstyti: kuris stresas – rytinis ar vakarinis yra pavojingesnis sveikatai. Tačiau tai darykite tik po to, kai pavyks tvarkingai įlipti į lėktuvą.

123rf.com nuotr./Fjumičino oro uostas
123rf.com nuotr./Fjumičino oro uostas

Pabaigai – konkretus apibendrinimas be išvadų (nes jas turite padaryti patys).

Kuris Romos oro uostas yra patogesnis? Jeigu viešbutis Romos centre – „Ciampino“. Jeigu netoli Vatikano – „Fiumicino“.

Kuri susisiekimo priemonė patogiausia ir sukelia mažiausiai rūpesčių? Taksi (tik licencijuoti, su Romos savivaldybės herbu SPQR) arba greitasis traukinys „Leonardo Express“.

Susisiekimo kainos

„Fiumicino“ oro uostas:

Autobusu į centrinę geležinkelio stotį „Termini“ – nuo 4 iki 6 eurų, pigiausia kompanija – „Terravision“, prašmatnesnė, su „wi fi“ – „Sitbus“. Autobusų stotis yra greta trečiojo oro uosto terminalo, dešinėje. Bilietus paprastai galima pirkti autobuse.

Traukiniu į centrinę geležinkelio stotį „Termini“ (yra abi metro linijos) – 14 eurų, išvyksta kas 30 minučių. Traukinių stotis oro uoste nurodyta rodyklėmis, iki jos – apie 10 – 15 minučių pėsčiomis.

Traukiniu į geležinkelio stotį „Ostiense“ (yra tik metro linija B) – 8 eurai, išvyksta kas 30–40 min.

Taksi miesto sienų viduje – 48 eurai.

Užsakomasis limuzinas su vairuotoju – nuo 40 iki 65 eurų.

123rf.com nuotr./Čampino oro uostas
123rf.com nuotr./Čampino (it. Ciampino) oro uostas

„Ciampino“ oro uostas:

Autobusu į centrinę geležinkelio stotį „Termini“ – 4–5 eurai.

Taksi miesto sienų viduje – 30 eurų.

Užsakomasis limuzinas su vairuotoju – nuo 40 iki 65 eurų.

Pridursiu, kad yra galimybė važiuoti į Romą labai pigiai: miesto autobusu iki Čiampino priemiesčio (1,2 euro, bet reikia mokėti už didelius lagaminus), iš ten metro linijos A paskutinis sustojimas „Anagnina“, link centro ir Vatikano (1,5 euro).

Tiesa, šis pigumas nesuveikia ankstų rytą, skrendant su „Ryanair“. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis