Franšizė

Visos temos
Franšizė 123RF nuotr./Susitarimas

Franšizė – dviejų juridiškai savarankiškų įmonių sutartimi reguliuojama ilgalaikio bendradarbiavimo forma, kai už tam tikrą vienkartinį ir/arba nuolatinį atlyginimą viena įmonė (franšizės gavėja) gauna galimybę tiksliai apibrėžtomis sąlygomis naudotis tam tikromis kitos įmonės (franšizės davėjos) teisėmis. Šių teisių objektas yra galimybė naudotis franšizės davėjo firmos vardą, pardavinėti ir/arba gaminti jos prekes, naudotis jos sukaupta patirtimi ir pan.

Lina Darulienė

L.Darulienė. Vienoda kainodara franšizės tinkle kelia riziką pažeisti konkurencijos teisę

REUTERS-Scanpix nuotr.

„McDonald's“ pirmąkart per 30 metų didina franšizės įkainius

Parduotuvė „Apranga“

„Apranga“ ir „Inditex“ pratęsė franšizės sutartis

„Burger King“

„Burger King“ į Lietuvą jau ateina: kokius prekės ženklus dar liko prisivilioti?

Įvykio vietoje

Vilniuje į BMW atsitrenkęs jaunas „CityBee“ vairuotojas nenusiminė: „Sumokės draudimas!“

„Paysera“ 1 euro centro dovanos įmonėms akcija

„Paysera“ pradės platinti verslo franšizę

McDonald's bulvytės

„McDonald's“ strategija susigrąžinti klientus turi vieną didelį trūkumą

Verslo susitikimas

Franšizavimo nauda įsitikino visos šalies verslininkai

Rokas Grajauskas

Lietuvos verslininkai lankstūs, tačiau turi aktyviau žengti į užsienio rinką