Marketingas

Visos temos
Marketingas Organizatorių nuotr./Marketingo idėja

Marketingas – žinių ir metodų visuma (ekonomikos mokslo sritis) apie įmonės ar individo tikslų siekimą rinkos sąlygomis. Platesne prasme suprantamas kaip procesas, kurio metu įmonės ištekliai derinami su esamais arba formuojamais klientų ar vartotojų poreikiais tokiu būdu, kad tai atitiktų visų suinteresuotų šalių poreikius ir lūkesčius. 

Pigu.lt pasiūlytos prekės

Pirkėją pribloškė Pigu.lt platformoje rastos prekės vaikams: tarp jų – ir falo formos pliušinis žaislas

Arijus Žakas

„Full digital“ konferencijoje – nuo žymių influencerių iki marketingo profesionalų

Arijus Žakas

Arijus Žakas: Nespėliokime apie ateitį, spręskime dabarties iššūkius

Nepasisekę reklamos

Labiausiai nepavykusios reklamos kampanijos: sukėlė juoką ir privertė atsiprašyti

Mantas Michalauskas
Reklama

VDU absolventas, vienas iš „Contribee“ įkūrėjų M.Michalauskas: nuolatinis mokymasis yra būtinas siekiant sėkmės šiuolaikiniame versle

Nauja IKI kampanija
Reklama

„Iki“ atsinaujina ir bus dar arčiau: pristato naują šūkį, reklamos kampaniją ir vizualinį identitetą

Asociatyvi nuotr.

Žurnalas „Spectrum“: Neuromarketingo tyrimai leidžia pažvelgti į vartotojų pasąmoningai priimamus sprendimus

Instagram paskyros „Nekenčiu marketingo“ turinio kūrėja Miglė Jasevičiūtė

Socialinių tinklų specialistė M.Jasevičiūtė: kodėl verslas nekenčia rinkodaros?

Edvinas Radvilas

Iš Ispanijos į Kauną grįžęs Edvinas išgyveno patyčias, tačiau dabar jį lydi sėkmė: svarbu netylėti