„Real is beautiful“

Visos temos

„Real is beautiful“ – „Tikra yra gražu“. Tokią Lietuvos turizmo koncepciją vykdo Turizmo departamento konkursą laimėjusios bendrovės „Open Agency“ ir „Turinio rinkodara“. 

Lietuvos valstybinis turizmo departamentas kritikos sulaukė žiniasklaidai paskelbus, kad platformoje su šūkiu „Real is beautiful“ naudojamos ne Lietuvoje darytos iliustracijos. 

„Facebook“ puslapio „Lithuania. Real is beautiful“ kūrėjai įsipareigojo sukurti 350 autorinių nuotraukų apie Lietuvą, tačiau įsipareigojimus vykdė naudodami pigiai kainuojančias portalų „Shutterstock“ ar „Flickr“ iliustracijas.

Kalabrija, Italija

Ne tik Lietuvoje: Italija reklamavo savo turizmą pasitelkdama vaizdus iš Slovėnijos

Lietuvos pašto skyrius Pakruojyje

Lietuvos pašto įvaizdžiu už 0,4 mln. eurų rūpinsis „Open Agency“

Vilniaus Rotušės aikštė

UNESCO pasaulio paveldas Lietuvoje: ar turistai žino ir vertina?

Real is beautiful logotipas

„Real is beautiful“ komunikacija rūpinsis „The XX“

Jungtinėje Karalystėje reklama į Lietuvą vilios su šūkiu „Cool is Real“

„Cool is Real“: naujas užmojis – prikviesti turistus į Lietuvą žiemos metu

Spaudos konferencijos akimirka

Trečiame Turizmo departamento vadovo konkurse – 5 kandidatai

Lietuvos turizmą reklamuojančio filmuko kadras

Naujas Lietuvos turizmo reklamos klipas sulaukė kritikos: šaukiame „real“, o rodome „botoksą“

filmukas

Pamatykite: naujas klipas, užsienio turistams pristatantis Lietuvą

Spaudos konferencijos akimirka

„Real is Beautiful“ kampanija ir vėl minima tarp blogiausių turizmo savireklamų