Naujienos ankstesnės nei 2022-10-28 16 val.
Kadras iš Rares Ienasoaie filmo „Dingusi“

★★★☆☆ / Dokumentinis filmas „Dingusi“ – tamsoje nykstantis portretas

„Chornobyldorf“

★★★★★ / Aušra Kaminskaitė: tai vienas stipriausių 2022 metais matytų spektaklių, o mačiau nemažai

Barboros Sliepkovos dokumentinis filmas „Linijos“

★★★★☆ / Dokumentinis filmas „Linijos“, arba Kaip skamba miestas-simfonija?

Sean'o Wang'o filmas „Marmuro travelogas“

★★★★★ / Dokumentinis filmas „Marmuro travelogas“ – netikėta vertybių kelionė

Vytautas Kaniušonis filme „Piktųjų karta“

★★★☆☆ / Gangsteriai ir jų emocijos „Piktųjų kartoje“: ar lietuviškas komercinis kinas pagaliau kokybiškas?

Spektaklio „Dorianas“ akimirka

★★★★★ / Roberto Wilsono „Dorianas“: preciziškas tikslumas kontrastų žaismėje

„Kopenhagos trilogija“

★★★★★ / Priklausomybės, triumfas ir nuopuoliai T.Ditlevsen „Kopenhagos trilogijoje“

Režisierės Annos Smolar spektaklis „Henrietta Lacks“

★★★★☆ / Aušra Kaminskaitė apie „Henriettą Lacks“: kas turi daugiau teisių į pasaulį gelbėjantį kūną?

Festivalio „Plartforma“ akimirka

Goda Dapšytė: Stebėti(s) (su) meile