Reklama – informacija, skirta paveikti potencialius pirkėjus (vartotojus, tikslinę grupę) atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu. Gali būti ir žinių, duomenų apie ką nors skleidimas, norint išpopuliarinti, išgarsinti ką nors, padidinti paklausą.
Reklamos priemonės gali būti klasifikuojamos pagal nešiklių rūšis:
- Spaudos reklama
- Spausdintos reklamos priemonės
- Radijo reklama
- Televizijos reklama
- Kino reklama
- Pašto reklama
- Vitrinos reklama
- Lauko (išorinė) reklama
- Reklama ant transporto priemonių
- Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas
- Foto reklama
- Šviesos reklama
- Demonstracinė reklama
- Reklaminis suvenyras
- Interneto reklama
- Reklama prekybos taškuose