Reklama

Visos temos
Reklama Reklama

Reklama – informacija, skirta paveikti potencialius pirkėjus (vartotojus, tikslinę grupę) atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu. Gali būti ir žinių, duomenų apie ką nors skleidimas, norint išpopuliarinti, išgarsinti ką nors, padidinti paklausą.

Reklamos priemonės gali būti klasifikuojamos pagal nešiklių rūšis:

  • Spaudos reklama
  • Spausdintos reklamos priemonės
  • Radijo reklama
  • Televizijos reklama
  • Kino reklama
  • Pašto reklama
  • Vitrinos reklama
  • Lauko (išorinė) reklama
  • Reklama ant transporto priemonių
  • Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas
  • Foto reklama
  • Šviesos reklama
  • Demonstracinė reklama
  • Reklaminis suvenyras
  • Interneto reklama
  • Reklama prekybos taškuose
BNS nuotr.

Tarptautinė reklamos rinka šiemet pirmąkart viršys 1 trln. dolerių

LIDL 8 gimtadienis ir nacionalinė grilio diena

Teismas: „Lidl Lietuvos“ reklama klaidino vartotojus

„Neik į teatrą“

Tarptautinis pripažinimas: LNDT kampanija „Neik į teatrą“ pelnė bronzą Barselonoje

Vilnius iš paukščio skrydžio

Žurnalas „Spectrum“. Naujas Vilniaus veidas: humoro akcentai kuriant miesto įvaizdį

„Telia“ Kalėdų reklamą skyrė autizmo pažinimui
Reklama

„Telia“ Kalėdų reklamą skyrė autizmo pažinimui

Šarūnas Mažeika nuotr.

Seimas pritarė azartinių lošimų reklamos ribojimui

Žiniasklaida

Žiniasklaidos asociacija kreipėsi į Seimo narius: prašo nesvarstyti azartinių lošimų reklamos draudimo

15min grupės spaudos pusryčiai

Spaudos pusryčiuose – diskusija apie reklamos galimybes spaudoje

Lošimų automatų salonas

Seimas nebalsuos dėl azartinių lošimų reklamos draudimo