Rinkodara

Visos temos
Rinkodara 15min nuotr./Pinigai.

Rinkodara – pirkimo-pardavimo santykiais grindžiamos ūkio sistemos kūrimo procesas, kurio metu suformuojama vienokio ar kitokio pobūdžio rinka bei verslo įmonės ar individo tikslų siekimo toje rinkoje sąlygos. 

Raimonda Alonderienė, IT įmonės „Cognizant“ HR vadovė, ISM profesorė

Kitų metų HR tendencijos: kas naujo laukia šioje srityje

"Pauzės diena"

Lietuvos įmonė įvedė „pauzės dienas“: paaiškino, ką reiškia ši naujovė darbo rinkoje

Kai kurios parduotuvės nesulaikė ne lapkričio – kalėdinėmis eglutėmis imta prekiauti dar spalį.

Rinkodaros ekspertas: išmintingai pasiruošti Kalėdoms jau vėluojate

Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo gali būti nubaustas dėl rinkodaros triuko

Arvydas Guogis

Arvydas Guogis. Dėl sociologijos teorijų santykio su rinkodara

Liudas Rimkus

Liudas Rimkus. Kaip prekės ženklui neištirpti triukšme?

Akimirka iš renginio

Laisvos Lietuvos reklamos rinkimuose – „Omnitel“ panteros triumfas

Vaistinėje

Vaistininkai skundžiasi spaudimu – verčiami klientams siūlyti maisto papildų arba kviečiami „ant kilimėlio“