„Eurovizijoje“ – tikras karnavalas: ryškiaspalviai fanai atvyko palaikyti savo favoritų

Kai „Eurovizijos“ finalo dalyviai prieš savo pasirodymą skaičiavo paskutines valandas, gerbėjai ėmė rinktis prie Kijevo tarptautinio parodų centro. Čia 22 val. prasidėjo didysis šou, kurį gyvai stebi tūkstančiai akių. Fanai pasipuošę lyg į karnavalą – stebino ryškiaspalviais apdarais, dainomis ir aistringu savo šalies atstovų palaikymu.
„Eurovizijos“ finalo žiūrovai
„Eurovizijos“ finalo žiūrovai / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Kai kurie antra religija vadina krepšinį, kiti – „Euroviziją“. Dainų konkursas kiekvienais metais prie ekranų pritraukia daugybę žmonių. Minia fanų iš viso pasaulio šalių atvyksta šio renginio stebėti ir gyvai.

Šeštadienio vakarą prie Kijevo tarptautinio parodų centro dar likus kelioms valandoms iki konkurso pradžios pradėjo plūsti tūkstančiai gerbėjų – juk reikia užsitikrinti kuo geresnę vietą arčiau scenos.

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Eurovizijos“ finalo žiūrovai
Luko Balandžio / 15min nuotr./„Eurovizijos“ finalo žiūrovai
Luko Balandžio / 15min nuotr./„Eurovizijos“ finalo žiūrovai
Luko Balandžio / 15min nuotr./„Eurovizijos“ finalo žiūrovai

Daugelis jų atrodė kaip išsiruošę į tikrą karnavalą – stebino savo apranga, sukurtais įvaizdžiais, makiažais... Čia jie visi žygiuoja puikiai nusiteikę – dainuoja favoritų ar šalies atstovų dainas, skanduotes, apsijuosę kone visų finale dalyvaujančių valstybių vėliavomis apsijuosusius svečius.

VIDEO: Į didįjį „Eurovizijos“ finalą plūdo žiūrovų minia

Šio vakaro finale savo pasirodymus atliks: Izraelis, Lenkija, Baltarusija, Austrija, Armėnija, Olandija, Moldova, Vengrija, Italija, Danija, Portugalija, Azerbaidžanas, Kroatija, Australija, Graikija, Ispanija, Norvegija, Didžioji Britanija, Kipras, Vokietija, Ukraina, Belgija, Švedija, Bulgarija, Prancūzija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis