Platformoje „YouTube“ įkelta dainos, pavadintos „UNO“, vos 15 sekundžių ištrauka. Ji papildyta grupės „Little Big“ nuotrauka ir „Eurovizijos“ dainų konkurso logotipais, rašo užsienio naujienų portalai.
Nors daina perklausyta kelis šimtus tūkstančių kartų, vėliau grupė paneigė, kad šis kūrinys skambės Roterdame. Instagrame „Little Big“ narė Sonya Tajurskaja teigė, kad tai – klastotė.
Vos tik paaiškėjo rusų atstovai „Eurovizijoje“, pakito lažybininkų prognozės. „Little Big“ dainų konkurso gerbėjai prognozavo aukštą trečią vietą ir kartu su islandais tapo vienais pagrindinių lietuvių „The Roop“ konkurentais. Apie tai daugiau skaitykite čia.
Šiandien, kovo 9 d. duomenimis, Rusija, pagal lažybininkų prognozes, nukrito į penktą vietą. „Little Big“ pozicija gali pakisti grupei oficialiai pristačius dainą. Kokia tai bus daina – ar anksčiau minėta „UNO“, ar kita – parodys laikas.
Įvertinkite grupės „Little Big“ dainą, su kuria jie galimai atstovaus „Eurovizijoje“ Roterdame:
15min primena, kad praeitais metais Lietuvoje koncertavusi karščiausia Rusijos reivo muzikos grupė, dabar karaliauja visose šokių muzikos aikštelėse. Trys albumai, trys megahitai, dvidešimt beprotiškai juokingų vaizdo klipų, kurie „YouTube“ kanale peržiūrėti daugiau nei 300 milijonų kartų – visa tai „Little Big“ pasiekė per pastaruosius penkerius metus.
Tačiau grupė neketina sustoti, kitas jų žingsnis – tapti tarptautine sensacija! Sankt Peterburge susikūrusi „Little Big“ debiutinį hitą „Every Day I‘m Drinking“ išleido 2013 m. ir netruko išpopuliarėti – ji buvo pakviesta pradėti „Die Antwoord“ koncertą.
Antrąjį studijinį albumą „Funeral Love“ grupė išleido 2015 m. Jį išpopuliarino didelės sėkmės sulaukę kūriniai „Give Me Your Money“ ir „Big Dick“, kurių vaizdo klipų peržiūros viršijo rekordus. 2016 m. Vokietijos sostinėje vykusioje „Berlin Music Video Awards“ apdovanojimų ceremonijoje abu vaizdo įrašai buvo įvertinti ypatingais prizais.
Didžiosios sėkmės grupė „Little Big“ sulaukė pernai spalio mėn. išleidusi singlą „Skibidi“. Dainos vaizdo klipas, kurio peržiūrų skaičius „YouTube“ kanale jau peržengė 140 mln. ribą, tapo didžiausiu 2018 m. pabaigos megahitu. „Skibidi“ šokis tapo tikru iššūkiu ir populiariu memu, kurį mėgina pakartoti daugelis garsenybių: TV žvaigždės, populiarūs reperiai, influenceriai ir blogeriai – visi susirgo „skibidi“ šokio virusu.