15min studijoje – „Lietuvos balso“ nugalėtoja Monika Marija: diena po triumfo

Pirmadienį 15min studijoje svečiavosi „Lietuvos balso“ nugalėtoja Monika Marija Paulauskaitė. Sekmadienį didžiojo finalo metu įveikusi tris stiprius varžovus, 19-metė prancūzų filologijos studentė pelnė geriausio balso titulą, galimybę surengti turą per Lietuvą su „Vilniaus bigbendu“ ir 15 tūkst. eurų prizą.
Monika Marija Paulauskaitė
Monika Marija Paulauskaitė / Luko Balandžio / 15min nuotr.

LNK muzikinio projekto „Lietuvos balsas“ nugalėtojos titulą Monika Marija išplėšė nemaža persvara – surinko beveik 32 tūkst. balsų, o antroje vietoje likusi Gabija Lokytė liko su 14 tūkst. balsų.

Tiesa, dėl pergalės teko kone kasdien repetuoti, sustabdyti prancūzų filologijos studijas ir paaukoti asmeninį gyvenimą.

„Dirbant su Donatu, neįmanoma turėti vaikino“, – sekmadienį spaudos konferencijoje prisipažino M.M.Paulauskaitė.

Ir nors Monika Marija bei Donatas Montvydas negaili vienas kitam komplimentų, tarp jų pasitaikė ir kibirkščių.

„Buvo toks momentas, kai buvome apsipykę“, – sakė Monika Marija.

„Kai tu man paskambinai antrą valandą nakties, tuomet buvo tokia situacija, kad maniau atvažiuosiu, na negalima sakyti, ir išmesiu ją pro langą, bet...“ – iškart po finalo spaudos konferencijoje šmaikštavo Donatas.

15min studijoje su Monika Marija kalbėjomės apie išbandymus, šeimą, intensyvias repeticijas su mokytoju Donatu Montvydu, įspūdingą laisvalaikį ir ateities planus.

Žiūrėkite pokalbio įrašą:

VIDEO: „Lietuvos balso“ nugalėtoja Monika Marija apie barnį su D.Montvydu, vaikinus ir muzikalią šeimą

TAIP PAT SKAITYKITE: „Lietuvos balso“ finale triumfavo ir 15 tūkst. eurų laimėjo Monika Marija Paulauskaitė

VIDEO: „Lietuvos balso“ nugalėtoja apie mokytoją D.Montvydą, piniginį prizą ir geriausią projekto draugę

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis