15min studijoje viešėjusi Monika Pundziūtė – apie Monique, naują karjeros etapą ir meilę

Naują muzikinį etapą pradėjusi Monika Pundziūtė antradienį lankėsi 15min studijoje. Dainininkė pasakojo apie naują savo sceninį vardą Monique ir siekius muzikos pasaulyje.

Monika Pundziūtė gerbėjams prisistatė savo naują sceninį vardą – nuo šiol dainininkė į sceną lips kaip Monique. Taip pat dienos šviesą išvydo ir pirmasis jos singlas „Man nebaisu“ bei vaizdo klipas.

2016-metų „X Faktoriaus“ nugalėtoja Monika Pundziūtė apie naują karjeros etapą, tolimesnius planus pasakojo 15min skaitytojams – antradienį ji svečiavosi 15min studijoje.

Pirmadienį pristatei pirmąjį savo singlą, kurį kūrė Vytautas Bikus. Kada dienos šviesą išvys tavo kūrybos dainos?

Viskas dar ateityje. Jau planuojame, kad kita daina, kurią išleisime, bus mano kūrybos – tiek žodžiai, tiek melodija. Turim minčių ir apie albumą.

Ar norėtum pasirodyti „Eurovizijoje“?

Šiemet labai sirgau už Lolitą Zero, bet ji iškrito. Todėl dabar labai palaikau „Fusedmarc“. Iš tikrųjų šiemet ir mes su Vaidu Baumila galvojom eiti su daina „Dviese“. Bet dėl tam tikrų dalykų neišėjo. Šiaip man atrodo, kad tai turėtų būti labai įdomi patirtis, todėl gal ir pati kada sudalyvausiu.

Ar mylimasis Paulius – ir didžiausias gerbėjas, ir kritikas, į kurio pastabas visada atkreipi dėmesį?

Jis visada pirmas išgirsta dainas. Jis nėra didžiausias gerbėjas, nes jis visada ateina ir pasako, kas yra blogai, tiesiai šviesiai į akis. Iš Pauliaus rūpesčio nestinga, pavydo taip pat. Bet tai yra normalus žmogiškas dalykas. Man atrodo, kad mes kiekvienas pažįstam tą jausmą labai gerai.

Žiūrėkite įrašą:

VIDEO: Monika Pundziūtė-Monique papasakoj apie naują įvaizdį, siekius ir meilę

TAIP PAT SKAITYKITE: Premjera: Monika Pundziūtė-Monique pristato naują dainą ir klipą „Man nebaisu“

VIDEO: Moniqué - Man nebaisu

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis