Asta Valentaitė išleido savo vardo maudymosi kostiumėlį

Dar metų neskaičiuojantis lietuviškas prekės ženklas „Ms.Mermaid“ pristato gražią naujieną – stilistės Astos Valentaitės modeliuotą, limituoto leidimo skaisčiai raudoną maudymosi kostiumėlį, puoštą jos pačios inicialais.
Asta Valentaitė
Asta Valentaitė / Pauliaus Gasiūno nuotr.

„Esu šio lietuvių kūrėjų prekės ženklo pirmosios kolekcijos veidu ir dar nė karto nenusivyliau siūlomu asortimentu, o vieną man labai patikusį gaminį kūrėjams pasiūliau patobulinti ir paversti kiek labiau seksualesniu – išryškinti dekoltė, dailią nugarą ir šonus. Tikrai ne viena puikią figūrą turinti moteris paplūdimyje nori parodyti tai, dėl ko dėmesys nukryps būtent į jas.

Su šiuo skaisčiai raudonu paplūdimio apdaru kiekviena dama – tamsiaplaukė ar šviesiaplaukė, įdegusi ar besislepianti nuo saulės, atrodys nepriekaištingai. Džiaugiuosi, kad galėjau prisidėti prie kūrybinio proceso ir į mano pasiūlymus buvo atsižvelgta – buvau pirmoji klientė, išbandžiusi savo vardo maudymosi kostiumėlį egzotiškiausių kraštų bangose. Ir kaip nuostabiai skaisčiai raudona spalva atrodo nuotraukose!“ – apie savo vardo „Ms.Mermaid by A.V“ paplūdimio apdarą pasakoja Asta Valentaitė.

Asta Valentaitė
Asta Valentaitė
Asta Valentaitė
Asta Valentaitė

„Ms.Mermaid“ įkūrėja Agnė Šukytė jau dabar žino, kad raudonas Valentino dienai skirtas maudymosi kostiumėlis, pažymėtas Astos Valentaitės vardo ir pavardės pirmosiomis raidėmis, ateityje pasirodys ir kitų spalvų.

Pauliaus Gasiūno nuotr./Asta Valentaitė
Pauliaus Gasiūno nuotr./Asta Valentaitė

„Kurdama bikinius ir vientisus maudymosi kostiumėlius pastebiu, kad lietuvės vis dar konservatyvios: renkasi klasikines spalvas ir ne tokius atvirus modelius. Juoda, raudona, balta, pilka – bene mėgstamiausios maudymosi kostiumėlių spalvos – ryškesnių prisibijo, ko nepasakytum apie kituose kraštuose gyvenančias moteris. Savo produkciją netrukus pristatysime Dubajuje, Marbeloje ir Majamyje – čia paplūdimio mados kur kas drąsesnės ir jų pasirinkimas įvairesnis.

Noriu, kad ir Lietuvoje moterys džiaugtųsi aukštos kokybės stilingais maudymosi kostiumėliais. Klientės diktuoja rinkos tendencijas, todėl kurdama modelius kreipiu dėmesį į jų pageidavimus, pastabas, poreikius. Kiekvienos moters figūra skirtinga ir savaip graži. Ne tik lieknos ilgakojės gali džiaugtis šio prekės ženklo kūriniais. Nestandartinių dydžių moterys irgi ras tai, kas joms dailiai priglus prie kūno“, – sako A.Šukytė.

Kūrėja prasitaria, kad netolimoje ateityje laukia daug naujienų, o viena jų – mamai ir dukrai skirti stilingi ir kokybiški paplūdimio drabužiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis