Su 15min skaitytojais Daina pasidalijo ryškiais kadrais – ji tapo Anglijoje konditerijos gaminius kuriančios įmonės „Madam TuTu Cakes“ reklaminiu veidu.
Pasak Dainos, Lietuvoje tiek tortai, tiek moterys yra vertinamos pagal kilogramus, todėl svarbiausias klausimas – kiek kas sveria? Priešingai nei Anglijoje, kur ji pastaruoju metu praleidžia daugiausiai laiko, čia niekas nesveria skanių pyragėlių, o tiesiog jais mėgaujasi.
TAIP PAT SKAITYKITE: Daina Bilevičiūtė Londone kardinaliai pasikeitė šukuoseną: „Gyvenu ir kikenu“
Tokiu „pyragėliu“ tapo ir pati Daina – ji sudalyvavo nuotaikingoje saldžioje fotosesijoje, kur įsiamžino su „Madam TuTu Cakes“ kurtais saldėsiais.
Dainininkė prisidėjo ir prie pačių tortų dizaino. Vienas jų – pats didžiausias ir įspūdingiausias – buvo sukurtas pagal pačios Dainos idėją, pagal jai patikusį garsųjį italų renesanso dailininko Sandro Botticelli Veneros paveikslą „Veneros gimimas“.
Pasak Dainos, kūrybinis procesas vyko labai kruopščiai ir atsakingai, ruošiant fotosesiją buvo pristatyti keli skirtingi įvaizdžiai, ji pati rinkosi kostiumus, derino juos prie tortus.
Fotosesijoje, kurioje Daina virto Venera, gausu aukso spalvos. Tai neva užuomina į didingumą ir prabangą, ją atspindi ir čia imituojamas perlas.
Pozuodama reklamai ji pristatė keturis skirtingus įvaizdžius: vilkėdama pūstą tiulio sijoną ji virto žaisminga saldainių mergaite, apsirengusi ryškiai oranžinę suknelę ji pozavo prie didžiulio, karūna puošto torto.
Įspūdingų kadrų netrūko ir vadinamoje nakties juodumo fotosesijoje – taip šį įvaizdį vadina jo kūrėjai. Tuomet Daina pozavo prie juodo, tariamais perlais ir deimantais puošti torto, pati ji vilkėjo vakarine suknele, rankose laikė vėduoklę.
15min kviečia iš arčiau apžiūrėti fotosesijos kadrus: