Dainą Bosas supykdė pusnuogių merginų fotosesija: „Tai tėra provokacija, pasinaudojant kvailutėmis“

Televizijos eteryje startuosiančio projekto „Dydžio (r)evoliucija“ dalyvių pirmoji užduotis suglumino verslininkę Dainą Bosas. Nors laidos rengėjai teigė, kad pusnuogių dalyvių fotosesijos sostinės centre tikslas yra kovoti su stereotipais, Daina Bosas mano, kad tai tebuvo nestilinga televizijos provokacija. „Aš irgi kažkada buvau stora, bet su savo kompleksais galima kovoti tikslingai“, – mano ji.
„Dydžio (r)evoliucijos“ dalyvės ir Daina Bosas
„Dydžio (r)evoliucijos“ dalyvės ir Daina Bosas / 15min ir Raimundo Adžgausko nuotr.

Tik bikiniais pasipuošusios merginos turėjo sudalyvauti fotosesijoje vidury dienos Vilniaus centro gatvėse, o ant jų kūnų buvo išrašyti skaudūs ir žeminantys žodžiai, kuriuos jos girdėjo per savo gyvenimą.

Anot laidos rengėjų, tokios fotosesijos tikslas yra įveikti savo baimes ir kompleksus – ne tik skausmingus prisiminimus, bet ir tą faktą, kad tu pusnuogė stovi vidury Pilies gatvės, o praeiviai ir turistai tave apkalbinėja.

Vis dėlto ar pusnuogių merginų fotosesija gali padėti išsiugdyti pasitikėjimą? Daina Bosas įsitikinusi, kad ši projekto dalis tebuvo paprastas apsimetinėjimas. Savo komentaru ji sutiko pasidalyti ir su 15min skaitytojais.

„Man keistas atrodo šis reikalas. Ir visai ne fizinius duomenis turiu omenyje. Man tai nekliūna ir netrikdo. Kaip norime, taip atrodome.

Mane labiau trikdo apgaulingas šio įžūlaus reikalo pateikimas. Tai pateikiama kaip savo baimių, kompleksų bei skausmingų prisiminimų įveikimas, o pats faktas, kad tu pusnuogė stovi vidury Pilies gatvės, o praeiviai ir turistai tave apkalbinėja, o tu vis tiek stovi ir atlaikai!

Vau! Na, tiesiog geležinės merginos. Galima pagalvoti, kad jeigu vidury gatvės dergtųsi plona mergina, tai jos neapkalbinėtų?

Raimundo Adžgausko nuotr./„Dydžio (r)evoliucijos“ dalyvė
Raimundo Adžgausko nuotr./„Dydžio (r)evoliucijos“ dalyvė

Mes visi turime baimių, kompleksų ir skaudžių prisiminimų. Ir čia visai nesvarbu kūno apimtys. Aš irgi kažkada buvau stora. Ne kartą savo adresu girdėjau replikas, tokias kaip: „eik tu š..., kokia tu stora!“ ir t.t

Turbūt bandau pasakyti, kad su savo kompleksais ir vidiniais demonais galima kovoti tikslingai, netrikdant eismo, turistų ar šiaip praeivių gatvėje. Iš patirties sakau, galima pasiekti labai neblogų rezultatų.

Gal vadinkime daiktus savais vardais? Tai viso labo dar viena nestilinga ir neestetiška TV provokacija, pasinaudojant kvailutėmis. Ir nieko jūs čia nei sau, nei kitiems neįrodysit! Nebent, kad jums – KUKU.

Išsišokančiai pateiksi, kaip į išsišokėlį ir reaguos“, – socialiniame tinkle rašė Daina Bosas.

Į šį jos komentarą atsakė ir laidos kūrėjai.

„Ši užduotis – atvira fotosesija miesto centre – yra viena pirmųjų, kurią dalyvės turi atlikti ateidamos į modelių konkursą ir yra griežtai privaloma pagal formatą „Curvy supermodel“, kurio pagrindu LNK ir kuria „Dydžio (r)evoliuciją“.

Taip vyko ir Ukrainoje, ir Lenkijoje, ir Olandijoje, ir Vokietijoje, ir kitose šalyse, kuriose buvo ar bus įgyvendintas šis pasisekimo sulaukęs Izraelio kompanijos „Armoza“ formatas. Bendradarbiaujant su psichologais išgryninta užduotis dalyvėms ne tik leidžia atsisveikinti su savo kompleksais , atsikratyti praeities įžeidinėjimų, bet ir padeda suprasti, ar merginos iš tiesų pasiryžusios modelio darbui.

„Dydžio (r)evoliucija“ yra plius dydžio modelių konkursas, o modelio darbas nėra paprastas: manekenėms reikia išmokti dirbti bet kokiomis aplinkybėmis, vilkėti atviriausiais drabužiais, net jei jie nepatinka, pozuoti pačiomis įvairiausiomis klimato sąlygomis. Mūsų tikslas – išrinkti profesionalų plius dydžio modelį, kuris taptų vienu kompanijos „Aprangos“ veidų ir papuoštų lietuviškojo žurnalo „Cosmopolitan“ viršelį“, – 15min kalbėjo LNK atstovas spaudai Gediminas Malaškevičius.

Išreikšite savo nuomonę apklausoje:

TAIP PAT SKAITYKITE: „Dydžio (r)evoliucijos“ išbandymas: gatvėje tik su bikiniu ir žeminančiais užrašais ant kūnų

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis